بسته های اینترنت همراه اول
معرفی بسته های هوشمند GPRS
بسته های هوشمند اینترنت همراه اول (بسته های GPRS) امکان تمدید خودکار بسته های فعال شده را در صورت اتمام اعتبار بسته برای شما فراهم می کند. بدین معنی که چنانچه اعتبار بسته ی اینترنت همراه شما تمام شود بسته قبلی به صورت هوشمند و پس از اخذ تأییدیه از شما مجدداً برایتان فعال می شود.
این بسته ها جهت استفاده کاربران عادی (Home Sector) می باشد و کلیه مشترکین دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و دارای بدهی معوقه) و کلیه مشترکین اعتباری می توانند این بسته ها را خریداری نمایند.
- . برای استفاده از بسته های GPRS، ضروری است قبلاً سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) فعال شده باشد. همچنین استفاده از پیامک های چندرسانهای (MMS) در هر بسته منوط به ثبت نام این سرویس قبل از فعال نمودن بستهها است.
- فعالسازی این سرویسها
· پس از خرید بسته، در صورت قطع ارتباط تلفن همراه به علت بدهی یا موارد مشابه، امکان استفاده از سرویس GPRS از مشترک سلب خواهد شد. در صورتی که قبل پایان اعتبار بسته، خط مجددا وصل شود، می توانید از باقیمانده ی اعتبار بسته استفاده کنید. اما در صورتی که اعتبار بسته به پایان برسد، تمدید خودکار بسته لغو خواهد شد.
معرفی بسته های هوشمند GPRS |
بسته |
حجم |
تعداد MMS |
مدت اعتبار |
قیمت (ریال) |
۱ |
۱۵۰ مگابایت |
۱۰ |
۱ روز |
۱۰,۰۰۰ |
۲ |
۸۰۰ مگابایت |
۲۰ |
۷ روز |
۵۰,۰۰۰ |
۳ |
۲,۵ گیگابایت |
۵۰ |
۳۰ روز |
۱۰۰,۰۰۰ |
۴ |
۸۰۰ مگابایت |
- | ۷روز (فقط شبها از ساعت ۲۳ لغایت ۸صبح) | ۱۰,۰۰۰ |
توجه: از تاریخ ۹۳.۰۲.۳۱ عرضه بسته های یک ماهه شبانه و بسته های شش ماهه متوقف شده است.
توجه: از تاریخ ۹۳.۰۲.۳۱، بسته جدید شبانه با مشخصات فوق عرضه می شود.
فعال سازی بسته های هوشمند
· پیش از فعال سازی هر بسته با ارسال پیامک از مشترک تأییدیه گرفته می شود.
- امکان حذف کردن و تغییر بسته تا قبل از به پایان رسیدن اعتبار بسته وجود ندارد.
· امکان خرید بسته ها به صورت همزمان وجود ندارد.
لذا مشترکین در صورت تمایل به تغییر بسته یا خرید بسته جدید، می بایست ابتدا تمدید خودکار بسته قبلی را با ارسال عدد ۸ لغو نموده و پس از پایان اعتبار بسته قبلی، بسته جدید را مجددا فعال نمایند.
تمدید خودکار بسته
بسته های هوشمند GPRS همراه اول به استثنای بسته روزانه و بسته هفتگی شبانه، در هنگام اتمام اعتبار زمانی به صورت خودکار تمدید می شوند.
· بسته روزانه و بسته هفتگی شبانه پس از اتمام اعتبار زمانی به صورت خودکار تمدید نمی گردد.
کلیه بسته های هوشمند GPRS برای مشترکین دائمی در زمان اتمام حجم بسته بصورت خودکار تمدید می شوند.
· چنانچه حجم بسته GPRS مشترک دائمی پیش از اتمام مهلت زمانی بسته تمام شود، بسته جدید بلافاصله برای وی فعال می شود و پیامکی مبنی بر اتمام حجم بسته قبلی و نیز تمدید خودکار بسته جدید به مشترک ارسال می شود و هزینه بسته جدید به حساب وی منظور می شود.
۲۴
ساعت قبل و نیز یک ساعت قبل از اتمام مهلت زمانی بسته، پیامکی مبنی بر
اتمام مهلت زمانی بسته و تمدید خودکار آن با قید هزینه بسته به مشترک ارسال
می شود.
· چنانچه مشترک مایل به تمدید خودکار بسته نباشد می بایست عدد ۸ را به سرشماره ۸۰۸۰ ارسال نموده و تمدید خودکار بسته خود را لغو نمایند
· لازم به ذکر است با ارسال عدد ۸ بسته فعلی مشترک حذف نمی گردد و تنها تمدید خودکار آن لغو می گردد.
هنگامی که بسته به صورت خودکار تمدید می شود، هزینه بسته به حساب مشترک منظور شده و بسته برای وی فعال می شود.
· چنانچه میزان اعتبار مشترک اعتباری کافی نباشد، بسته قبلی پس از اتمام اعتبار تمدید نمی شود.
· چنانچه خط مشترک نرمال نباشد، تمدید خودکار انجام نمی شود.
لغو تمدید خودکار بسته
· مشترکین در هر زمان پس از خرید بسته می توانند با ارسال عدد ۸ به ۸۰۸۰ و یا ارسال کد ۳۲۸ به سرشماره ۱۱۱ تمدید خودکار بسته خود را لغو نمایند.
· در صورت ارسال درخواست لغو تمدید خودکار توسط مشترک، مجددا تأییدیه ای از وی اخذ نمی گردد و تمدید خودکار بسته لغو می گردد.
· با ارسال عدد ۸ بسته فعلی مشترک حذف نمی گردد و تنها تمدید خودکار آن لغو می گردد.
در صورت غیر فعال شدن بسته، سرویس GPRS همچنان فعال بوده و مصرف شما طبق جدول زیر با تعرفه های جاری محاسبه می گردد:
GPRSتعرفه عادی سرویس
|
زمان |
تعرفه هر کیلوبایت |
۷ صبح تا ۲۳ شب | ۴ ریال |
۲۳ شب تا ۷ صبح | ۱ ریال |
راهنمای خرید بسته از سامانه پیامکی ۸۰۸۰ یا سامانه جامع خدمات *۱۱۱#
مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با ارسال یک پیامک خالی (یا هر پیامک دیگر) به شماره ۸۰۸۰ یا ارسال کد *۱۱۱*۳۲۹#، از طریق پیامک معرفی با این بسته ها آشنا شوند و پس از انتخاب بسته و ارسال شماره یا کد مربوطه، بسته مورد نظر را خریداری کنند. پس از خرید، بسته برای شما فعال شده و این موضوع به صورت پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
در سیم کارتهای اعتباری، با خرید هر بسته مبلغ آن از اعتبار شما کسر می گردد. در سیم کارتهای دائمی، با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی شما منظور می گردد.
شما می توانید با ارسال عدد صفر لاتین به ۸۰۸۰ یا ارسال کد USSD *۱۱۱*۳۲۰# از وضعیت بسته ی خود، حجم باقیمانده و مهلت اعتبار آن مطلع شوید.
GPRSکدهای دستوری بسته های هوشمند
|
نوع درخواست |
عدد ارسالی (لاتین) به سامانه پیامکی ۸۰۸۰ |
کد دستوری ارسالی (سامانه جامع خدمات) |
اعلام وضعیت سرویس |
۰ |
*۱۱۱*۳۲۰# |
لغو تمدید خودکار بسته |
۸ |
*۱۱۱*۳۲۸# |
دریافت راهنمای سرویس |
ارسال پیامک خالی یا عدد ۹
|
*۱۱۱*۳۲۹# |
فعال سازی بسته ۱ |
۱ |
*۱۱۱*۳۲۱# |
فعال سازی بسته ۲ |
۲ |
*۱۱۱*۳۲۲# |
فعال سازی بسته ۳ |
۳ |
*۱۱۱*۳۲۳# |
فعال سازی بسته ۴ |
۴ |
*۱۱۱*۳۲۴# |