وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

تفاوت تندر90 سایپا با ایران خودرو

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ

تندر90(ال90) خودرویی است که در ایران خودرو و سایپا تولید خواهد شد بنابراین کیفیت تولید، خدمات پس از فروش و مشتری مداری عامل اصلی و تعیین کننده برای فروش بیشتر این خودرو از سوی دو شرکت است. 

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول اینجا را کلیک کنید.

به منظور اصولی تر شدن قضاوت در خصوص محصول مشترک دو شرکت ایران خودرو و سایپا، ویژگی های خطوط تولید این دو شرکت رقیب به اختصار و برای مقایسه اعلام می شود.

تندر90 سایپا (پارس خودرو) در سالن خط تولید جدید و با تجهیزات جدید تولید می شود اما سالن تولید و تجهیزات ایران خودرو مربوط به خودروی پیکان است.

برای تندر90 سایپا از 35ربات در سالن خط تولید استفاده می شود و تولید این خودرو در شرکت ایران خودرو بصورت دستی انجام خواهد شد.

شرکت رنو خط تولید تندر90 سایپا(پارس خودرو) را کاملا تایید کرده است، اما علی رغم اظهار نظر محمد حسین فقیه معاون مدیر عامل ایران‌خودرو در تولید تندر، شرکت رنو خطوط تولید تندر90 ایران خودرو را بطور کامل تایید نکرده است.

تندر90 های سایپا تست 50 هزار کیلومتری مدل آزمایشی را پشت سر گذاشته در حالیکه این تست برای محصول تولیدی ایران خودرو انجام نگرفته است.

هم اکنون تولید انبوه تندر90 در سایپا (پارس خودرو) پس از تایید شرکت رنو، آغاز شده اما بنابر اظهارات یکی از مسئولان رده بالای رنو پارس، شرکت ایران خودرو پیش از تایید شرکت رنو تولید انبوه خود را آغاز کرده است.

برای سال آینده(1386) سایپایی ها از تولید 90 هزار دستگاه و مدیران ایران خودرو از تولید 75 هزار دستگاه خودروی تندر90 خبر داده اند.

خط تولید تندر 90 در ایران ‌خودرو در حالی به بهره‌برداری رسید که سایپا(پارس خودرو) دیگر تولیدکننده این خودرو در کشور، از اواخر ماه گذشته تولید تندر90 را آغاز کرده است.

پیش بینی می شود که با توجه به جدید بودن، مصرف کم و استاندارد بالا محصولات E1 و E2 تندر90 با استقبال مشتریان روبرو شود.
۹۳/۰۲/۰۷

نظرات  (۵)

سلام مجدد . وب شما همچنان جالب و قابل توجه است عشق و لذت تنها بهانه و راز زندگی است . گر نظر هم دارید لطف ارسال بفرمایید sabad.blogfa.com
لطفا ما رو با اسم جملات عاشقانه لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم..خبر بده
لینک شدید تو وبلاگم..ممنون از همکاریت
سلام واقعا سایت خوبی داری و ازمطالب استفاده کردم خوشحال شدم 
سلام واقعا سایت خوبی داری و ازمطالب استفاده کردم خوشحال شدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">