وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

دلم تنگ است

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

دلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی
صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی
شدم از درد وتنهایی گلی پژمرده و غمگین
ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی
میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم
چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته می رانی
تپشهای دل خستم چه بی تاب و هراسانند
به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی
دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل
درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی
هماره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن
چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی.
۹۳/۰۱/۱۲

نظرات  (۲)

سلام
زیبا بود
سلام مجدد . محبت دارین . وبگاه شما لینک شده موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">