سرویس اطلاع از تماسهای از دست رفته همراه اول
سرویس اطلاع از تماسهای از دست رفته همراه اول
سرویس اطلاع از تماسهای از دست رفته همراه اول
سرویس آزمایشی اطلاع از تماسهای از دسترفته همراه اول که از سال ۹۰ با نام «پیک تماس» برای برخی مشترکان فعال شده بود اکنون و پس از دو سال به صورت عمومی و با نام «تماسبان» برای تمام مشترکین این اپراتور قابل استفاده شده است.
مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول برای فعالسازی این سرویس باید عدد ۱ لاتین را به شماره ۹۹۱۴ با ارسال کنند.
سرویس تماس بان برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول قابل فعالسازی شد.
این سرویس همان سرویس اطلاع از تماسهای از دست رفته است که نخسستین بار در سال ۹۰ با نام «پیک تماس» برای برخی مشترکان همراه اول فعال شد و قرار بود در آینده نه چندان دور برای تمام مشترکان فعال شود.
با فعال بودن این سرویس در صورت در دسترس نبودن یا خاموش بودن گوشی، پس از بازگشت مجدد به شبکه همراه اول، شماره و زمان تماس کسانی که در این فاصله با وی تماس گرفته اند در قالب یک پیامک شامل شماره تلفن، تاریخ و زمان تماس از طریق یک پیامک برای مشترک ارسال می شود.
فعال سازی، غیرفعال سازی و استفاده از سرویس در قالب دریافت پیامکها رایگان است.
به ادمه پست برید
مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول برای فعالسازی این سرویس باید عدد ۱ لاتین را به شماره ۹۹۱۴ با ارسال کنند.