وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است


۱۵ نظر ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۲۵
omid baran

یک نرم افزار بسیار جالب برای گوشی های اندرویدی است که در این نرم افزار باز کردن قفل صفحه گوشی تنها با اثر انگشت بدون نیاز به داشتن سنسور اثر انگشت بر روی گوشی انجام خواهد شد . تنها موردی که این نرم افزار به آن نیاز دارد،سیستم عامل اندروید به همراه یک دوربین دارای قابلیت اتوفوکس می باشد.

۱ نظر ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۲
omid baran
۲۰ نظر ۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۴
omid baran


۹ نظر ۲۴ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۳
omid baran

بهنما نرم افزار کمکی است که داخل کارتن هر مانیتور  CRT   و LCD در دسترس مشتریان مادیران است یا میتوان از سایت مادیران به رایگان دریافت کرد. به کمک بهنما هر مشتری میتواند بسادگی تنظیمات کارت گرافیک را انجام و تصویر بدون لرزش و پایدار داشته باشد.

دانلود از سایت فرود خردمند

۶ نظر ۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۴۹
omid baran
۵ نظر ۲۲ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۹
omid baran

  صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو
      یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو
      خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد
      تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو
      لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی
      تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو
      صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو
      یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو
      تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند
      تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو

۴ نظر ۲۲ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۰
omid baran

یکی از مشکلات عدیده ای که کاربران کامپیوترهای خانگی با آن روبرو هستند مشکل لرزش ناگهانی تصویر مانیتور است که بنا به هر دلیلی اعم از نوسانات برق و ... گاه به گاه رخ میدهد و تا حدودی آزار دهنده است. هر چند این مشکل در مانیتورهای LCD به دلیل عدم وجود لامپ تصویر حل شده است اما هنوز هم بسیاری از مانیتورهای غیر LCD استفاده می کنند. در اینجا قصد داریم به معرفی راه های رفع این مشکل در دو نوع مانیتورهای سامسونگ و LG هر یک به شکل جدا بپردازیم.


۱ نظر ۲۲ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۰۵
omid baran

تمامی ابزارهای کاربردی را یکجا و در یک برنامه با کمترین حجم ممکنه داشته باشیم. «جعبه ابزار» چنین امکانی را در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود از سایت فرود خردمند

۲ نظر ۲۱ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۴۹
omid baran
با استفاده از نرم افزار Eusing Maze Lock می توانید سیستم عامل ویندوز را همانند اندروید قفل کنید.

 Eusing Maze Lock نرم افزاری است که به شما در داشتن یک سیستم امن کمک می کند. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید سیستم عامل ویندوز را با شیوه اندروید قفل کنید.


با استفاده از گزینه‌یConfigure در منوی راست کلیک می‌توان طرح سفارشی برای باز کردن قفل را انتخاب کرد. تعداد نقاط قابل استفاده به صورت 3 در 3، 4 در 4 و یا 5 در 5 است. اگر روی دکمه‌ی Reset Pattern کلیک کنید، انتخاب یک طرح جدید با چپ کلیک کردن و اتصال نقاط فراهم می‌شود.

تب Reset Pattern

۱ نظر ۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۲
omid baran

 آلرژی واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن به عوامل مختلف و ماده ای است که به طور طبیعی بی ضرر است.
 
موادی مثل گرده گیاهان، برخی داروها، مو و پشم و پر حیوانات، گرد و غبار هوا، بعضی غذاها و نیش حشرات. این مواد آلرژی زا باعث می‌شوند که سیستم ایمنی بدن، بیش از حد فعال شود و علائم حساسیت را در بدن ایجاد کند. آلرژی‌های فصلی، یکی از انواع شایع آلرژی‌هاست. حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن مبتلا می‌شوند.

ژنتیک از موثر‌ترین عوامل ابتلا به حساسیت است. به عبارت ساده‌تر، اگر یکی از والدین به هر نوعی از آلرژی مبتلا باشد، ابتلای یک فرزند از ۳ فرزندش به این بیماری دور از انتظار نخواهد بود. در صورتی که هر دو والد به حساسیت مبتلا باشند، احتمال ابتلای ۷ فرزند از ۱۰ فرزند آن‌ها به این مشکل وجود دارد.

علائم آلرژی شامل آبریزش بینی، ریزش اشک، سرفه، عطسه و اشکال در تنفس، گرفتگی بینی، عطسه، خارش و تورم پوست، پوست خشک و قرمز و حتی بروز جوش‌های پوستی است که بستگی به واکنش افراد نسبت به آن ماده آلرژی زای خاص دارد.

هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که نسبت به آن حساسیت نشان دهد. حساسیت فصلی در چشم موجب ورم ملتحمه، قرمزی، تورم و اشک ریزش و حساسیت به نور، در دستگاه تنفسی فوقانی باعث گرفتگی، خارش و آب ریزش بینی و در دستگاه تحتانی تنفسی موجب سرفه، احساس کمبود هوا خس خس، تنگی نفس و در بینی  احساس خارش در بینی و  گلو ، سقف دهان و گوش ها، کاهش تمرکز و احساس ناخوشى و خستگی و عصبی شدن می شود.

۳ نظر ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۶
omid baran
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۰
omid baran

برنامه تماس هوایی یک برنامه جدید است که  شما اجازه میدهد با تکان دادن دست در نزدیکی گوشی به تماس خود پاسخ دهید این حسگر نزدیک ، تقلیدی از گالکسی S4 سامسونگ است.
یکی از ویژگی های سرگرم کننده گالکسی S4 Air Gesture(اشارت هوایی دست) است که با تکان دادن دست در نزدیکی تلفن میتوان یکسری اعمال مثل عوض کردن عکس و قبول تماس را انجام داد XDA این قابلیت را در قالب برنامه ای برای گوشی های اندروید منتشر کرد.
برنامه قبول تماس با اشاره دست بعد از نصب به صورت پیش فرض فعال است و با باز کردن برنامه کلید های on/off برای فعال و غیر فعال کردن قابل مشاهده است.

دانلود از سایت فرود خردمند


۱ نظر ۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۹
omid baran

آنچه عقاب داخل قفس را پیر میکند
غم قفس نیست!
پرواز کلاغهای بی سروپاست..!

۱۱ نظر ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۰۷
omid baran


 

 

 

۳ نظر ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۳
omid baran
منبع: افکار نیوز
شاید میوه ای نباشد که شما به مغازه بروید و راحت بخرید، اما میوه «درخت نان» می تواند در آینده جهان را از گرسنگی نجات دهد.
میوه‌ای که می‌تواند جهان را از گرسنگی نجات دهد
به گزارش افکارنیوز، این میوه سبزرنگ با بافتی شبیه سیب زمینی، سرشار از ویتامین، کربوهیدرات و پروتئین است و با توجه به اینکه هر کدام از میوه ها حدود 3 کیلوگرم وزن دارند، یکی از آنها می تواند کربوهیدرات لازم برای یک وعده غذایی یک خانواده 5 نفره را فراهم کند.


این میوه بیشتر در جاماییکا و جزایر اقیانوس آرام تولید می شود و جزیی از رژیم غذایی ساکنان این کشورها است. اکنون دانشمندان معتقدند این میوه می تواند در کشورهای فقیر یا جاهایی که مردم در خطر سوءتغذیه هستند، به کار بیاید و ماده مغذی و مفیدی برای آنها باشد.


این میوه شیرین است و می توان آن را خام یا پخته خورد یا از آن در پخت شیرینی و کیک استفاده کرد؛ حتی آن را مثل ماکارونی و سیب زمینی برشته درست کرده اند تا مدت بیشتری ذخیره و مصرف شود. علاوه بر میوه درخت نان، گل های آن را هم می توان مثل آب نبات خورد.

 

۱ نظر ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۴۳
omid baran

    شاید راه‌اندازی ایتنرنت پرسرعت برای دو اپراتور اصلی موبایل کشور را باید مهم‌ترین عملکرد دولت در بخش ارتباطات دانست. پایان انحصار رایتل هرچند پیش از این نیز قابل‌پیش‌بینی بود و توسط مدیران وزارت ارتباطات وعده داده شده بود، اما شکستن این انحصار کار ساده‌ای نبود؛ به‌خصوص آنکه دولت روحانی برای تنها اپراتور نزدیک به دولت (رایتل زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی است) دو رقیب قدرتمند و تازه نفس وارد زمین کرد.

۱ نظر ۱۵ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۰۲
omid baran

دوستان گرامی با دانلود و اجرای این نرم افزار  ویندوز7 خود را رجیستر کنید . صدرصد امتحان شده و جواب میده.

دانلود

۱ نظر ۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۹
omid baran

خوبی هایی که در حق دیگران می کنید حتما بنویسید چون آدم ها زود فراموش می کنند

وقتی دیدی که نگاهش نسبت به تو عوض شده و چیزی یادش نمی آید نوشته ها را نشون بدین

اگه به روی خودش نیاورد مطمئن باشید که تو ذهنش مرور می کنه نوشته هاتونو و یادش میاد خوبیهایی که در حقش کرده اید. و این نوشته ها موثر خواهند بود.

۸ نظر ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۶
omid baran

با سلام این نرم افزار مخصوص دفاتر پست بانک می باشد .و برای استفاده از سیستم ایرانسل مورد نیاز می باشد.

لینک دانلود نرم افزار

ورژن4.2

۰ نظر ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۲
omid baran