وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

روش جواب دادن به کامنت در اینستاگرام

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول اینجا را کلیک کنید.

قبل از هر اسمی که میخوان بهش جواب بدین علامت @ رو بذارین و اسم رو بدون فاصله بعدش بزنید ، و جوابتون رو براش بنویسید ، با اینکار اون طرف متوجه میشه که شما بهش جواب دادین و یا نکته ای رو یادآوری کرده اید .

تو قسمت کامنت اول @ را بزنید سپس اسم شخص مورد نظر را تایپ کنید و بعدش جواب کامنتش را بدید.

۹۳/۰۸/۲۳

نظرات  (۹۳)

سلام. من چطوری میتونم کامنت بدون متن بذارم؟ دیدم که بقیه اینکارو انجام میدن اما نمیدونم چجوری.
سلام چطوری میتونم کامنت بدون متن بذارم؟
پاسخ:
سلام
البته بدون متن نیست -شاید هم از فاصله خالی استفاده میکنن یا شکلک می باشد .
mamno azizam kheyli  khub hasti


تو یه پیجی کامنت گزاشتم بعد طرف جوابمو داد
بعد از تو قسمت نیوز هم نظرم پاک شد راهی نیست تا دوباره بتونم پیامو پیدا کنم
لطفا جوابمو بدید
پاسخ:
فکر نکنم امکان دسترسی باشه دیگه
سلام من فقط میتونم برا دوستم و خواهرم ک داخل followers & following من هستن کامنت بذارم..برا همه میتونم لایک بذارم ولی کامنت فقط همین دوتا میشه 
مثلا اگه بخوام برای مسی یا بارسا یا هرشخص دیگه کامنت بذارم مینویسه : 
comment belocked
تو رو خدااااااا بگید چیکار کنم کلافم کرده هق هق
پاسخ:
سلام بعضی افراد خودشون صفحاتونو بستن تا هر کسی نتونه کامنت بذاره .اول باید شما را فالو کنن تا اجازه نظر دادن به شما داده شود.
سلام.خواهش میکنم جوابمو بدین من هر کاری میکنم نمیتونم فیلم بزارم اینستا چیکار کنم؟ گوشیمم سامسونگ e5فکر نکنم به گوشیم ربطی داشته باشه 
پاسخ:
سلام
شاید سرعت اینترنتت کمه.
سلام چجوری کیتونم ببینم کجاها کامنت گذاشتم در اینستاگرام؟

بسیار ممنون از راهنماییتون تشکر فراوان
چطوری میتونم جواب کامنتی رو بدم طوریکه خودش متوجه یشه؟
پاسخ:
با همین روش متوجه میشه
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۲:۵۱ younes yousefalizadeh
سلام من گزینهclear.search history رااشتباهی پاک کردم حالا میخواهم جواب add comment بدم با @هم وارد میشوم مثل قبلا نیست وهیچ فردی جستجو نمیشود لطفا یه راهنمایی بکنید ممنون میشم
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۲:۵۲ younes yousefalizadeh
سلام من گزینهclear.search history رااشتباهی پاک کردم حالا میخواهم جواب add comment بدم با @هم وارد میشوم مثل قبلا نیست وهیچ فردی جستجو نمیشود لطفا یه راهنمایی بکنید ممنون میشم
پاسخ:
سلام مجددا نرم افزار را نصب نمایید.
ببخشید جواب کامنت ها کجا قابل دیدنه
پاسخ:
همینجا جواب میدم
چرادر اینستاگرام نمیتونم کامنت بذارم اوایل میشد الان برای هیچکس نمیشه
پاسخ:
چه پیغامی میده؟
سلام من یه عکس رو برای مسابقه یه سایت تو اینستا گرام  گزاشتمچکار باید کنم تا دوستام اون عکس رو ببینن ؟ راهی هست تا افرادی که تو دوستانم نیستند هم اون عکس رو ببینند ؟ روشی که بشه افراد زیادی عکس رو ببینند؟
پاسخ:
سلام، می تونید آدرس اینستاگرام تونو بذارین تا دوستان مراجعه و عکس را مشاهده کنن.
سلام ایا میشه در اینستاگرام با reply کردن جواب فرد مورد نظر داد تا همه ببینن ، مثل تلگرام که بین دویست مخاطب شما با reply کردن جواب فرد مورد نظر داده به طوریکه همه میبینن اگه میشه راهنماییم کنید ممنونم
پاسخ:
سلام -نه ممکن نیست و چند مخاطب بیشتر نمی بینن.
سلام
من دیدم بعضی ها در جواب کامنت فقط اسم طرف رو مینویسن. مثلا کسی با نام کاربری maryam برای یک کاربر دیگه به نام asal کامنت گذاشته. حالا asal در جواب فقط نوشته: maryam@
آیا این معنای خاصی داره چون خیلی جاها دیدم فقط اسم طرف رو نوشتن و دیگه بعدش چیزی ننوشتن.
سلام من یه کامنت گذاشته بودم جوابشو داده بودن یه سوالی بالا اومد من یه گزینه رو زدم رفت.از کجا میتونم ببینم دوباره جواب کامنتو
سلام . چیکار کنم کامنتام ارسال شه از روش @رفتم نشدو سایت طرفم قفل نیست هر بار که کامنت مبزارم این برام میاد you ve hitthe limit and cannot comment on any more photos to day .sorry for the inconvenience.یک بار هم از طریقview onlineرفتم پیامم منتشر شد اما بعدش پاک شد الان هم که کامنت از همون روش میزارم لود میکنه اما ارسال نمیشه میشه بگین چیکار کنم باید یه پیام فوری بدم خیلی ممنون

سلام چجوری تو کامپیوتر میتونم جواب کامنت هارو بدم؟


سلام

من اینستاگرامم رو روی نرم افزار بلواستاک نصب کردم

ولی نمیتونم جواب کامنت ها رو بدم .یا کامنت بزارم

کسی نمیدونه مشکل از چیه ؟
از توضیحاتتون استفاده کردم و به کار بردم و درست شد. سپاس.
سلام وقتی میخوام برای کسی متن طولانی بفرستم فلشی که میره خط بعدی از رو کیبرد گوشیم میره ونمیتونم متن بفرستم چیکار کنم
پاسخ:
سلام .نرم افزار کیبرد اندروید دیگه ای نصب و امتحان کنید.
سلام
اگه بخوام تمام کامنت های زیر عکس  رو ببینم باید چه کار کنم 
چون همیشه فقط چند عدد کامنت زیر عکس می اید
پاسخ:
سلام اول روی علامت کامنت بزن بعد علامت + بزن همه را می بینی

چجوری میشه پست خودم را بفرستم با جواب کامنت طرف و زیرش بنویسم؟؟ لطفا کمکم کنین 
ممنون
سلام آیا کامنت های داده شده درسایت های مختلف قابل دسترسی است؟؟؟گرفتن پرینت ازمخابرات؟؟
  بعضی ها کامنت برام میزارن .شعر و یا متن بلند میزارن برام تو کامنت..چجوریه این حرکت 😘
سلام میخاستم زیر یه پست دوستامو تگ کنم که اوناهم اون پستو ببینن،چیکار باید بکنم 
سلام و عرض خسته نباشید،من به کامنتایی که برای پستم میذارن نمیتونم جواب بدم مشکلش چیه لطفاااااا کمکم کنید بدجوری گیرم
من  از سایت اینستاگرام کامنت میزارم ولی ارسال نمیشه چی کار باید کرد؟
سلام من برای یکی کامنتی گذاشته بودم که میخاسم بعدا پاکش کنم حالا تو کامنتای اون شخص که میرم قبل اینکه کامنتهاشو باز کنم کامنت خودمو میبینم که زیر عکسشه ولی وقتی به کامنتاش نگا کردم اونجا که کامنتم بود کامنتم نیس پاک شده دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدین مشکل اینجاس که من دیگه نمیتونم کامنتمو پاک کنم 
چطور یک متن کپی یا شعر را درکامنت بذارم چون ارسال نمیشه ؟؟؟
یا چطوز بیتهای شعر زیرهم بره چون درکامنت بهم پیوسته میشن لطفا راهنمایی کنیدخواهش میکنم عجله دارم 
پاسخ:
بعد از کپی کردن باید قبل از ارسال توی اینستاگرام متن را ویرایش کنید.
ویرایش هم میکنم ولی ارسال نمیشه .
ومن خیلی برام شعر مهمه که اصلا زیر همه نوشته نمیشه ولی خیلی جاها دیدم شعر را زیر هم مینویسن  درست انگارکپی  شده .متاسفانه ازشون هم پرسیده میشه جواب نمیدن 
سلام خسته نباشید چجوریه بعضی ها که کامنت میزارند کامنتشون زیر عکس جزاولین قرار میگره در صورتی که نفر۵۰هستند تو کامنت مثلا؟لطفا جواب بدید
سلام ...من رو لپ تاپم برنامه گرامبلر رو نصب کردم و از این طریق در اینستاگرام پست میذارم ....چجوری میتونم از طریق لب تابم به کامنتا جواب بدم ......ممنون اگه راهنماییم کنید
l
سلام ببخشیدچجوری میشه یکاری کنیم هیچکس نتونه برامون کامنت بزاره؟
سلام ببخشیدچجوری میشه یکاری کنیم هیچکس نتونه برامون کامنت بزاره؟
چطوری میتونم در زیر فیلم ها کسی رو تگ کنم؟؟؟؟
سلام 
من نمیتونم جواب کامنت های خودمو بدم 
مشکلش چیه 
وقتی روشو میگیرم ک ریپلی کنم دوتا گزینه بیشتر نداره ک یکی دیلیت و یکی دیگه اسپم هستش
با سلام قبلا برای دادن جواب کامنتهایی که در آن قسمت از اینستا که عکسها فیلمها را شیر میکنند با تاچ کردن مقابل سم طرف ستون قسمتی که آیدیش وکامنتش نوشته شده بصورت افقی آبی میشد و بالای صفحه سمت راست یه گذینه ای بود که با تاچ کردن روی اون میشد به طرف مورد نظر باقید آیدیش روبروی آیدی خودم جواب داد که شخص متوجه بشه توی اون لیست جواب برای اون هست اما چند روز پیش پس از آپدیت اینستا گزینه سمته راست صفحه در بالا بصورت علامت تعجب درآمده و نمیتونم اون کار قبلی رو انجام بدم لطفا توصیح بدید.
با سلام قبلا برای دادن جواب کامنتهایی که در آن قسمت از اینستا که عکسها فیلمها را شیر میکنند با تاچ کردن مقابل سم طرف ستون قسمتی که آیدیش وکامنتش نوشته شده بصورت افقی آبی میشد و بالای صفحه سمت راست یه گذینه ای بود که با تاچ کردن روی اون میشد به طرف مورد نظر باقید آیدیش روبروی آیدی خودم جواب داد که شخص متوجه بشه توی اون لیست جواب برای اون هست اما چند روز پیش پس از آپدیت اینستا گزینه سمته راست صفحه در بالا بصورت علامت تعجب درآمده و نمیتونم اون کار قبلی رو انجام بدم لطفا توصیح بدید.
ببخشید میخواستم ببینم اگر باصفحه دونفردر اینستاارتباط داشته باشیم وان دونفرهم باچند شخص دیگر وصفحه من خصوصی باشدانگاه ان چند شخص دیگر به واسطه ان دونفر به صفحه من دسترسی پیدا می کنن؟ممنون 
سلام چجوری میتونم پستی بزارم که کسی نتونه زیرش کامنت بزاره؟
یعنی گزینه ی کامنت زیر پست وجود نداشته باشه
سلام وقتتون بخیر اگر شخصی در جواب کامنت من خطاب به من پیامی نامناسب داده زیر یک پست چجور میشه پاک کرد؟ اخه اون قلب پایین اینستاگرامم میزنم پیامش اونجا هست .
سلام خسته نباشید لطفا جوابمو بدید
من وقتی می خوام جواب یک نفر رو بدم به جای اینکه قبلا انتخاب میکردم و یک علامت برگشت بود میزدم و پیام میدادم الان یک علامت تعجب هست...ومحدود شدم علتش چیه؟در تلگرام هم محدود شدم یک مقدار...
پاسخ:
سلام شما با گذاشتن @ قبل از هر ایدی اینستاگرام می توانید برای آن شخص پیام بفرستید.مثال kheradmand_forood@
در نسخه جدید گزینه Reply در زیر هر ایدی قرار گرفته که با کلیک کردن آن می توانید پیام بفرستید.

چرا نمیتونم جواب کامنت های که واس من گذاشتن بدم؟قبلا میشد یعنی تو تنظیمات چیزی گیره؟
سلام من به کرات دیده شده در  پست ها شعر ارسال می کنند و زیر هم ارسال میشه مرتب
مثل بیت زیر

خواهم گرفتن اکنون آن مایه صور را

دامی نهاده‌ام خوش آن قبله نظر را

اما من میخوام ارسال کنم متن ها به هم می چسبند و این موضوع ناراحت کرده ، و پاسخ هام به چشم نمیاد و مثل متن میشه ، نرم خاصی باید متصل کنم ، کامل راهنمایی می کنید خیلی ممنون

سلام چجوری میشه با کامپیوتر جواب کامنتایی که تو اینستا واسم میزارن رو بدم؟
۱۶ دی ۹۵ ، ۰۸:۳۴ نصب دوربین مداربسته
ممنون از سایت خوبی که دارید
سلام

وقتی تو اینستاگرام کامنت میزارم , کامنتم بهم میرزه و فاصله بین خط ها از بین میره

بطور مثال اگر کامنت زیر رو بخوام ارسال کنم:


================
اندیشه معشوق ،
نگهبان خیال است

عاشق نتواند به خیال دگر افتاد ...
=====================




به این صورت فرستاده میشه :


=========================

اندیشه معشوق ، نگهبان خیال است عاشق نتواند به خیال دگر افتاد ...

=========================





پاسخ:
سلام
دلیلش کپی و پیست کردن است.
سلام، تو اینستا خواستم به یه نفر پیامی بدم که این اومد و نمیشه پیام بفرستم..،your  comment Could not posted  we restrict certain content and actions  to protect our community. tell us if you think we made a mistske
سلام،من اینستا رو بروز کردم،الان اصلا نمیتونم جواب کامنت رو بدم،میشه کمکم کنید
چرا نمیتونم‌جواب کامنتارو بدم؟؟اون فلشی ک قبلا بالای کادر ابی رنگ بود دیگه نیستش دلیلش چیه
 سلام من نمیتونم‌ جواب کسی که برام کامنت گذاشته رو بدم 
سلام من نمیتونم کسی رو ریپلای کنم و جوابش رو بدم لطفا راهنمایی کنید
آیا با این روش به کامنتش جواب بدهیم کامنت برای طرف مقابل میرود

سلام نسخه جدید اینستا من هم نمیشه جواب کامنت رو ریپلی کرد علامت فلش و کپی بالای صفحه دیگه نیست چه روشی داره لطفا راهنمایی کنید .اگر اشتباهی جواب یک کامنت اسپم یا اسکم رو بزنیم راهی برای اصلاحش هست یا نه و چه مشکلی واسه اون نفری که کامنت گذاشته پیش میاد ممنون
چطوری میتونم جواب کامنت چند نفرو باهم بدم
سلام چند وقته که نمیتونم کامنتی رو لایک کنم یا پاسخش رو بدم دلیلش چیه باید چیکار کنم؟
قبلا رو کامنت ها کلیک میکردم علامت پاسخ میومد الان نه
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۸ کرکره برقی

Thanks for sharing and great effort or enjoyed to reading this article.

باسلام من قبلاانیستا داشتم که راحت کامنت میزاشتم و بعضی تصاویرو دانلود میکردم.ولی الان این انیستا جدید که دانلود کردم نه میتونم کامنت بزارم نه چیزی رودانلود کنم.قبلا انیستا   بود oginista لان همون انیستا که همگی دارن
سالم من نمیتونم تو اینستا جواب کامنتارررو بدم با هیچ روشی اون علامت برگشت رو هم نمیاره چکار کنم

سلام خسته نباشید . من میخاستم بدونم چطوری تو اینستا پست میذارن ک نمیشه زیرش کامنت گذاشت ?
سلام من بدون شماره رفتم اینستاگرام چه طوری کامنت بذارم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام .خب فرقی نداره
سلام من با کامپیوتر چطور میتونم جواب کامنتها رو بزارم ممنون

زیر یک پستی کامنت گذاشتم ولی حالا میخوام پاکش کنم ولی تعداد کامنت ها زیاده چه شکلی میتونم پاک کنم؟
میخواستم پرسم اونا ک منو فالو کردن زیر عکس یا فیلم پستم کامنت گذاشتن چطوری میتونم جوابشون بدم تا براش بره بفهمن ک من ج دادم 
پاسخ:
زیر اسمشون گزینه reply را لمس کنید و جواب را نوشته و ارسال نمایید
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۵۳ سالار مسگینی ارومیه بالو
با ارز سلام 
من نمیتونم در آخرین آپدیت اینستاگرام جواب کامنت هارا بزارم 
لطفا جواب بدید
پیج من:m.r_salar_mesgini_8
جیمیل من ‌:salar.7253@gmail.com
سایت بسیار خوبی دارین
سلام من نمیتونم زیر پستی که خودم تو پیج گذاشتم کامنت بزارم علتش چیه یعنی کامنتم ثبت نمیشه چراااا؟
پاسخ:
سلام نباید مشکلی داشته باشه
سلام وقتتون بخیر اینستای من گزینه ریپلای نداره چیکار کنم 
پاسخ:
سلام آپدیت کنید
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۲ بتول عرفانی
من نمی تونم از ریپلای استفاده کنم وقتی ریپلای میکنم پیغام میده کامنت بلاک و ریپوت پرابلم درحای که میتونم کامنت بزارم فقط ریپلایم بسته شده برای همه 
ممنون
سلام من نمیتونم ب کامنتام پاسخ بدم گزینهReplyرو ندارم چبکارکنم
پاسخ:
سلام برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید
 سلام ببخشید من تو اینستا زیر پستم که کامنت گذاشتن گزینه reply داره ها ولی دونفرو باهم نمیتونم ریپلای کنم،وقتی یکی رو میزنم و دومی رو میخوام بزنم قبلی پاک میشه،قبلا اینطور نبودها ول الان شده  چیکار کنم؟!کمک کنینا لژفا😄😉
پاسخ:
سلام احتمالا مشکل از نرم افزار کیبرد هست
من هم مشکل ریپلای دارم و فقط یک نفر با زدن ریپلای میاد تو کامنت نفر بعد که بیاد کامنت کامل پاک میشه!!!!! این بخاطر نسخه جدید اینستا نیست؟؟؟؟؟

پاسخ:
نه مشکل از اینستا نیست
سلام میشه یاد بدین چطوری با کامپیوتر تو اینیستا کامنت بزارم ممنون میشم جوابمو بدین
پاسخ:
سلام 
باید وارد سایت اینستاگرام بشین و با کاربر و رمز خودتون وارد اکانت خودتون بشین و بقیه مثل گوشی هست
چطوری میشه چند نفرو از بین کامنتهای اینستا منشن کرد؟تشکر
سلام.ببخشید من کامنت میزارم ولی میره دایرکت کسی ک جوابشو دادم Replyمیزنم میره دایرکت @میزارم بازم میره دایرکت چیکارکنم ممنون میشم کمکم کنید 
چطور میتونم جواب چندین نفر رو با هم بدم ؟ قبلا میشد اما آپدیت جدید نمیشه ! میشه راهنمایی کنید؟ آیا باید توی تنظیمات کاری کنم؟
۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۴:۲۷ ریپورتاژ آگهی
خوب بود
چطور جواب کامنت تو پیج یکی دیگرو بدم؟
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۶ ریپورتاژ آگهی
خوب بود
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۶ ال سی وایکیکی
ممنون از سایتتون
سلام ببخشید من تو اینستا زیر پستم که کامنت گذاشتن گزینه reply داره ها ولی دونفرو باهم نمیتونم ریپلای کنم،وقتی یکی رو میزنم و دومی رو میخوام بزنم قبلی پاک میشه،قبلا اینطور نبودها ول الان شده  چیکار کنم؟
سلام
چجوری چند نفر باهم ریپلای کنم؟؟
خیلی مفید بود ممنون
بسیار عالی بود
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۰۹ سوپر مارکت اینترنتی
ممنون
سلام چگونه میشود پاسخ تمام کسانی که به من کامنت داده اند را تنها با یک کامنت داد؟؟؟؟
سلام.چطور بتونم جواب هر کدامنت را زیر خودش بنویسم
من وقتی کامنت می دم برعکس میشه ازاخر به اول میشه چرااا 
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۵ الناز نصرتی
سلام چطوری میتونم تو اینستا چند تا کامن رو یک جا رسولای کنم و با ی کامنت جواب چندتا مخاطب روبدم؟ 
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام خسته نباشین من میخوام برابازیگر محبوبم آقای بابک انصاری کامنت بذارم ایشون هم جواب بدن لطفا کمکم کنین ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">