وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

میوه نان

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ق.ظ
منبع: افکار نیوز
شاید میوه ای نباشد که شما به مغازه بروید و راحت بخرید، اما میوه «درخت نان» می تواند در آینده جهان را از گرسنگی نجات دهد.
میوه‌ای که می‌تواند جهان را از گرسنگی نجات دهد
به گزارش افکارنیوز، این میوه سبزرنگ با بافتی شبیه سیب زمینی، سرشار از ویتامین، کربوهیدرات و پروتئین است و با توجه به اینکه هر کدام از میوه ها حدود 3 کیلوگرم وزن دارند، یکی از آنها می تواند کربوهیدرات لازم برای یک وعده غذایی یک خانواده 5 نفره را فراهم کند.


این میوه بیشتر در جاماییکا و جزایر اقیانوس آرام تولید می شود و جزیی از رژیم غذایی ساکنان این کشورها است. اکنون دانشمندان معتقدند این میوه می تواند در کشورهای فقیر یا جاهایی که مردم در خطر سوءتغذیه هستند، به کار بیاید و ماده مغذی و مفیدی برای آنها باشد.


این میوه شیرین است و می توان آن را خام یا پخته خورد یا از آن در پخت شیرینی و کیک استفاده کرد؛ حتی آن را مثل ماکارونی و سیب زمینی برشته درست کرده اند تا مدت بیشتری ذخیره و مصرف شود. علاوه بر میوه درخت نان، گل های آن را هم می توان مثل آب نبات خورد.

 

۹۳/۰۶/۱۶
omid baran

میوه نان

نظرات  (۱)

چه جالببببببببببببببببببببب.ممنون ازحضورگرمت بازم بیامنتظرم گلم.سایتتم محشره عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">