وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

دانلود آهنگ نامیک روایت گولاخ آسون جماعت

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

 

 

دریافت

 

فایل تصویری نامیک

 

دانلود فایل تصویری

 شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول اینجا را کلیک کنید.

 

 

۹۳/۰۲/۳۱
omid baran

نامیک

نظرات  (۱۲۳)

با سلام وخدا قوت خدمت مدیریت محترم  وتشکر وسپاس فراوان بابت اهنگ روایت  خیلی دنبال این اهنگ گشتم  که با بهترین کیفیت تو این سایت پیدا کردم .  هزار بار تشکر وخسته نباشید
با سلام وخدا قوت خدمت مدیریت محترم  وتشکر وسپاس فراوان بابت اهنگ روایت  خیلی دنبال این اهنگ گشتم  که با بهترین کیفیت تو این سایت پیدا کردم .  هزار بار تشکر وخسته نباشید
پاسخ:
سلام دوست گرامی .
منم تشکر می کنم بابت لطف و نظر بسیار زیبای شما.
ال لرو ا گوربان
با تشکر فراوان موفق باشید

پاسخ:
مرسی عزیز
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۱ فرود خردمند
دوست عزیزی بنام حمید گفته نمی تونه آهنگ را دانلود کنه.
حمید جان نیازی به ایمیل نیست . روی لینک دانلود کلیک کن و در پنجره باز شده آهنگ را دانلود کن .مشکلی بود تماس بگیرید . من در خدمتم.
مدیریت سایت :فرود خردمند
خیلی خیلی ممنون من زیاد دنبال این اهنگ گشتم آخرش اینجا پیداکردم واقعا دمتون گرم چه قدر تشکر کنم ازتون بازم کمه..خسته نباشین .دستتون درد نکنه.زنده باشین 
پاسخ:
مرسی دوست عزیز
فقط میگم دمت گرم...
ای روزگار...
وااااای محشره این آهنگ- ساق الن
ممنون تو  5 سالگی ایم  ویدیوشو دیده بودم از یادم نمیره ممنون از سایتتون
ممنون تو  5 سالگی ایم  ویدیوشو دیده بودم از یادم نمیره ممنون از سایتتون
عالی بود .... دمت هاآات
عاشق این آهنگ بودم بااین آهنگ زندگی میکنم دمتون گرم
rسلام عاااااااااااالی بود عاشق اهنگاشم مرسی ممنون که اهنگشو گذاشته بودین تشکر......
مرسی از اهنگ
پاسخ:
خواهش عزیزم
واقعا ممنون
دست تون درد نکنه.اسم اون اهنگ یادم نیست اما تعریف میکنم اون اهنگ رو بزارین.میره به روسیه بعد میکشنش لطفا اون اهنگ رو بزارین
پاسخ:
سلام .دوست گرامی اسم آهنگ را بگین من در خدمتم.
قشنگ بود من خیلیییییی دنبالش گشتم 
تا اینکه اینجا پیداش کردم 
واقعن ممنون
مررررررسی،خیلی احساسیه
ممنون از  بابت اهنگ یه اهنگ بو بنهم هوبا دورانا باخ دورانا هوبا خیلی گشنگه ولی نمیتونم پیداش کنم
یادش بخیر پائیز1381 بود و در حوالی شاه عبدالعظیم  دچار عشقی رمانتیک شده بودم. یادمه که این آهنگ عجین شده بود با احساسات عشقولانه ام ....بو قیز عجب دی عجب... توشدیم اونون دالینجا اونان بیر سز آلینجا یاپ اورکیم پارتادی ....
یادش بخیر پائیز1381 بود و در حوالی شاه عبدالعظیم  دچار عشقی رمانتیک شده بودم. یادمه که این آهنگ عجین شده بود با احساسات عشقولانه ام ....بو قیز عجب دی عجب... توشدیم اونون دالینجا اونان بیر سز آلینجا یاپ اورکیم پارتادی ....
پاسخ:
واقعا یاد عاشق شدن های قدیم بخیر . عشق ها و عاشقی ها واقعی بود.
اخی منم یاد بچگیم افتادم تقریبا 8 سالم بود این اهنگ غوغا کرده بود ...مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
واقعا برای همه خاطره است.
دستت درد نکنه!خیلی قشنگه

سلام این آهنگ ما را زیر و رو کرد ممنون

یاد عشقای دهه 70 افتادیم

سلام من 13سالمه اولین بار بود این اهنگ رو گوش دادم مرسی عالی بود
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۲ حسین علیمحمدی
سلام.من که با این آهنگ خیلی حال کردم
ایول دمتون گرم
Merhaba efendim . Sizinle Tashakkor ederim . Motlu olunuz Arkadash(سلام دوست گرامی . از شما بابت اهنگ تشکر میکنم . موفق باشید عزیز)
پاسخ:
یاشاسین طاهر
لیاقتین وار

خیلی اهنگ قشنگیه ازتون سپاس گذارم
پاسخ:
خواهش دوست عزیز
عالی بود مرسی
یاشیاسان ارکاداش.خاطراتم زنده شدن یاد قدیما بخیر
پاسخ:
مرسی
دمت گرم باهاش کلی خاطره دارم  ترک نیستم ولی عاشقشم  کاش معنی  شو هم میذاشتین
big like
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۱۶ سعید تاکستان
مچکرم از لطفتون که این اهنگو گذاشتین من نه ترکم نه ترکی بلدم اما خیلی از این اهنگ خوشم میاد ممنون بووووووووووووووس

من با این آهنگ تو بچگی از اول تا آخرشو حفظ کرده بودم، خیلی خوبه این آهنگ...
ممنون عالی بود دستون دردنکنه....بوووووووووس
پاسخ:
خواهش
مرسی واقعا، خسته نباشین من عاشق این آهنگم..
پاسخ:
تشکر نسترن خانوم
عالیی بود مرسیی واقعا تشکر الان 3 سال بود دنبال این آهنگ بودم یه دنیا تشکر 
مرسی از اهنگ زیباتون این اهنگ من رو به یاد خاطراتم میندازد
دمت گرم من اینو تو بچگیام گوش میکردم
واقعا زیبا بود ممنون از این اهنگ

اینم ادامه این ترانه 

گولاخ اسون جماعت 2 که با یکی شبه عشق خودش ازدواج میکنه
ورژن دو اهنگ رو هم از اینجا ببینید

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjABahUKEwjwu-T1vPDGAhVKOhQKHUh9AmQ&url=http%3A%2F%2Fwww.aparat.com%2Fv%2FEGAJ2%2F%25D8%25A2%25D9%2587%25D9%2586%25DA%25AF_%25DA%25AF%25D9%2588%25D9%2584%25D8%25A7%25D8%25AE_%25D8%25A2%25D8%25B3%25DB%258C%25D9%2586_%25D8%25AC%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25B9%25D8%25AA_2_%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2585%25D9%2587_%25D8%25A2%25D9%2587%25D9%2586%25DA%25AF_%25D9%2582%25D8%25AF%25DB%258C%25D9%2585%25DB%258C_%25DA%25AF%25D9%2588%25D9%2584%25D8%25A7%25D8%25AE_%25D8%25A2%25D8%25B3%25DB%258C%25D9%2586&ei=nnWwVfD0G8r0UMj6iaAG&usg=AFQjCNGLYX8GtXITYGCBU4FMQ_oQxpsneg&sig2=bloKgzrzZNKnd2X_OpUG_A
خییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییی خوووووووب بووووووود اصلا من و به قدددددددددددیاما بووووووووووووووووورددددد
خیلی باحال بود ممنون
واقعا ازتون ممنونم من دوسال دنبال این اهنگ میگشتم چون اسمه خواننده رو نمیدونستم نمیتونستم دانلودش کنم واقعا ازتون ممنونم

من هر چقدر لینک اهنگو میگردم پیدا نمیکنم
سلام ی ترانه اذری بود دوتا دوست بودن که پسر اذری دختر مورد علاقه خودشو به عقد دوستش میاره و چند مدت بعد که دوس اذری به دیدن دوسش میره دوسش بهش میگه دوستشو نمیشناسه....
اسم ترانه یا لینکشو میخواستم
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۰ حسین عظیمی
چوج گوزل اوخیر.ماشالاه
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۲ علیــــــــــرضا
دمتگرم عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیہ خیلی دنباله این اهنگ گشتم الان با بهترین ڪیفیت تو سایت شما پیدا ڪردم دمتگرم 
پاسخ:
متشکرم
نوکروم
دستت درد نکنه خیلی دوسش دارمممممم
۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۹ مرتضی مشکانی
با سلام
ضمن تشکر میخواستم اگر براتون امکان داره زحمت ترجمه و زیر نویس این اهنگو بکشید اخه ما گروهی از بچه ها تقریبا 50 درصد تونسیتم معنی کنیم
واقعا عالی بود بیگ لایک
اسم خاننده چیع؟
پاسخ:
نامیک
Çok teşekkür
kheili ali boood mamnon doste aziiiiz
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۵ Amir hosein rostami
سلام  دوستان کسی اون اهنگ که یه نفر تو زندان هستش روایت تعریف میکنه رو گوش داده؟
خیلی عالی بود.و ی سوال دیگر از این نوع اهنگ ها نیست؟؟

خیلی ممنون
مدت ها قبل این موزیک ویدو رو دیده بودم
ممنون که روی وبلاکتون گذاشته بودین
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۱ امیر پلنگ
سلام واقعا عااااالیه.... خیلی وقت بود گوش نداده بودم، خیلی دوست دارم اینو... خیلی ممنون ک هم فایل تصویریش بود هم صوتی... 
بازم مررررررررسی 
پاسخ:
خواهش پلنگ جان
سلام تشکر بابت این آهنگ با کیفیت وقشنک .اگه میشه آهنگ همین خخواننده تصویری شو به نام (بابا نین گول بالاسی) رو لطفأ بزارید
پاسخ:
سلام -خواهش
آهنگ گفته شده هم فکر میکنم توی سایت باید باشه.
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۵ محسن از شهرری
دمت گرم داداش خیلی حال کردم
سلام من ترک نیستم ولی عشقم ترکه منم نارحتی قلبی دارم همیشه بااین اهنگ گریه میکنم دخیلی قشنگه ممنون ر
سلام امیر هستم از تهران وبچه دیار اذربایجان شرقی .
مزاحمتون شدم ازتون تشکر کنم . باور کنید تمام همکارام تا این اهنگو گوش کردند با اینکه اذری زبان هم نیستند . همشون خواستند براشون بولوتوث کنم.
بازم ممنون . دوستون دارم.
پاسخ:
سلام -تشکر امیرجان
مگه ما باهم  نیستیم
مگه تویک کشورنیستیم پس دست دردست هم دهیم به مهرتااهنگ دوراناباخ دوراناهوباهوبا را برای من بگذارید
خواهش می کنم

لطفا آهنگ دورانا باخ دورانا رابالینک دانلود بزارید
اگه میشه به روح پدرت زود تر بذار
چون لازمش دارمش
باتشکر

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۶ بهزادکورد
دمتون گرم خداییش
اینقدر دنبال این آهنگ گشتمو پیداش نمیکردم که خدا میدونه
واقعا دستتون درد نکنه....
راستی..فایل تصویری این آهنگ رو همراه زیر نویس فارسی بزارید خیلی ممنون میشم آخه زیر نویسش برام خیلی مهم وجالب هست ممنون میشم
خدا قوت بازم ممنون...
واقعا ممنون کارتون عالی بود
کل خانواده عاشق این اهنگ هستن و دنبال تجدید خاطره

پاسخ:
خواهش میکنم
واقعا ممنون کارتون عالی بود
کل خانواده عاشق این اهنگ هستن و دنبال تجدید خاطره

سلام خواستم بگم اون روایت که پسره رفت روسیه کشتنش تو سایت آپارات به نام روایت واقعی ترکی هست
خسته نباشید
لطفا کیفیتش رو زیاد کنید،
Mer30
خیلی قشنگه، دیروز مراسم خاک سپاری نامزد یکی از دوستام بود ، امروز همش دنبال این اهنگ میگشت
خیلی خاطره انگیز بود فداتون
مرسی
با سلام..من عاشق این آهنگم.منو یاد خانوم می ندازه که اولین بار این آهنگو.گذاشت و گوش کردم...اماامسال تصادف کردن و خودش توی کما رفت و دخترشو از دست داد...ولی چه روازی خوبی داشتم...منو بردید به گذشته با این آهنگ!بیاد خاطراتمون...ممنونم

خیلی ممنون بابت این آھنگ بسیار بسیار سپاس

یاشاسین


عالی بود
با سلام.واقعاً دسخوشی داری.دمت گرم.خیلی باحال بود.
پاسخ:
مرسی
هر وقت می شنوم یاد پدرم می افتم همیشه این آهنگ که پخش می شد اشک توی چشماش جمع می شد. روحت شاد بابای عزیزم...
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه
سلام و خدا قوت فرود جان,,,من ترک اصفهان هستم,,زبان مادری ما با انسانهای شریف و فرهیخته ای مثل شما انشا... همیشه پاسداری میشود,,ممنون بابت آهنگ,,
پاسخ:
سلام .
ممنونم مهدی جان
سلام و خدا قوت فرود جان,,,من ترک اصفهان هستم,,زبان مادری ما با انسانهای شریف و فرهیخته ای مثل شما انشا... همیشه پاسداری میشود,,ممنون بابت آهنگ,,
سلاام توروخدا کمکم کنید من نمیدونم چجوری دانلودش کنم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😔😔😔خیییلی دنبال این اهنگ میگشتم کای خاطره دارم باهاش
پاسخ:
سلام .
خب خیلی راحته .کجاش مشکل دارین؟
درود و سپاس فراوان ؛میتونم به جرات که حال و خوای عاشقی دکباره زد به سرم
خوب بود
فدایی داری داداش
نوکرتم خیلی دنبال این گشتم.مرسی
پاسخ:
نوش جونت
اقا کیفیتش خیلی داغونه 
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۱ محمد عزیزی
عالی بود
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۲ امیر حسین جباری
عالیب
۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۱:۳۳ علیرضا وباران
یادش بخیر عجب اهنگ به یاد موندنی هست من بخاطر این اهنگ ی بار گریه کردم
خیلی عالیه از هشت سالگیم دارم گوشش میکنم  هر روز گوشش میکنم اگه یه روزی نشنومم میمیرم الانم که شاننزده سالمه

با سلام

ناموسن دمتوون جییییییییییییییییییییییییییییزو چقد دنبالش بودم

من شش سالم بود این اهنگ ترکوند الان حدودا چهارده ساله ولی بازم طرفدارای خاصشو داره مرسی که خاطراتمونو زنده کردید
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۱ سلام وحیدهستم
سلا بازم خیلی تودلی هستی ناموسن دلم برای آهنگ برادرتنگ شده تونستی بخون برادرم فوت شده کسی راندارم


اهنگ هوبانی هاردان تاپا بیللم
اون موقع که ویدیو ممنوع بود داییم زیر کاپشنش نوار قایم میکرد این موزیک ویدیو رو دیده بودم تمام اون روزا اومد جلوی چشمم دمتون گرم
عالللللللیی
واقعا محشره..تو بچگی فیلمشو دیده بودم..واقعا خاطراتمو بازم زنده کرد..ممنونتونم..یاشاسین آزربایجان
چوخ گوزل و دیرلی موزیک دی 👍👍اعلا
سلام خسته نباشد مدیرت محترم 
من چند سال دنبال این آهنگ بود م بسیار عالی هر وقت کوش میدم گریه ام میگره یادش بخیر اون موقع ک سی دی نبود فیلم ویداین آهنگ میدیم  خاطرات سال های قبل زنده شد         یاشاسین آذربایحان
سلام خسته نباشد مدیرت محترم 
من چند سال دنبال این آهنگ بود م بسیار عالی هر وقت کوش میدم گریه ام میگره یادش بخیر اون موقع ک سی دی نبود فیلم ویداین آهنگ میدیم  خاطرات سال های قبل زنده شد         یاشاسین آذربایحان
سلام خسته نباشد مدیرت محترم 
من چند سال دنبال این آهنگ بود م بسیار عالی هر وقت کوش میدم گریه ام میگره یادش بخیر اون موقع ک سی دی نبود فیلم ویداین آهنگ میدیم  خاطرات سال های قبل زنده شد         یاشاسین آذربایحان
ببخشید من چطور فول البوم تمام روایت های این خوانندرو پیدا کنم
خیلی عالی بود
سلام دستت درد نکنه نیم ساعت داشتم گریه میکردم دلم بد گرفت وقعا دمت گرم
عالی...
ممنون 
ممنون از مدیریت بابت این آهنگ بسیار زیبا...واقعا موهای تنم خیس شد
سلام ممنون از زحماتتون ببخشید چجوری میشه این آهنگ رو به صورت صوتی انلود کرد
عالی بود 👌 👍
۲۴ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۴۳ علی ارسبارانی
خیلی اتفاقی دوباره این آهنگ رو اینجا دیدم و دانلود کردم خیلی خوبه هر وقت گوش میکنم خاطراتم واسم با دختری ک بهم خیانت کرده یادم میوفته و هر بار اشک میریزم دمتون گرم متشکرم
Yashasin Namig
سلام .من خیلی این اهنگ رو دوست دارم چون خودم ترک هستم .ویدیو این اهنگ رو هم دارم خیلی قشنگ هست .ممنونم واقعا خسته نباشید .
سلام .من خیلی این اهنگ رو دوست دارم چون خودم ترک هستم .ویدیو این اهنگ رو هم دارم .امروز هم که دانلودش کردم باهاش میخوندم و گریه میکردم .
سلام .من خیلی این اهنگ رو دوست دارم چون خودم ترک هستم .ویدیو این اهنگ رو هم دارم .امروز هم که دانلودش کردم باهاش میخوندم و گریه میکردم .
واقعا ممنون عاشقه این اهنگم 
متن فارسیشم قافیه داره من عاشق این اهنگم
Tşakor 
💋💋

۲۳ دی ۹۷ ، ۱۰:۱۲ فروشگاه اینترنتی
خیلی وقت بود من دنبال اسم این خواننده میگشتم و نمیدونستم اسمش ولی آهنگشو شنیده بود و همیشه زمزمه میکردم و از اینکه تونستم در سایت ما دریافتش کنم خیلی خوشحالم و موفق و سربلند باشید
فروشگاه اینترنتی
با سپاس
مرسی از مطالب خوب 
قطعه بانک

تشکر فراوان

حرف نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">