وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

نرم افزار قفل اثر انگشت اندروید

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ب.ظ

یک نرم افزار بسیار جالب برای گوشی های اندرویدی است که در این نرم افزار باز کردن قفل صفحه گوشی تنها با اثر انگشت بدون نیاز به داشتن سنسور اثر انگشت بر روی گوشی انجام خواهد شد . تنها موردی که این نرم افزار به آن نیاز دارد،سیستم عامل اندروید به همراه یک دوربین دارای قابلیت اتوفوکس می باشد.
روش کار نرم افزار به این صورت است که در ابتدای اجرای آن از شما یک کد برای مواقع اضطراری خواسته می شود تا درصورت بروز هرگونه مشکل قادر به بازکردن قفل گوشی تلفن همراهتان باشید .

حالا انگشت خودتان را در فاصله 7 تا 13 سانتی متری از دوربین گوشی اندرویدی خود قرار دهید و بر روی صفحه تاچ کنید تا از اثر انگشت شما عکس گرفته شود درصورتی که تصویر ثبت شده مناسب نبود با زدن گزینه reshoot مجددا از اثر انگشت خودتان عکس تهیه کنید.در صورت مناسب بودن عکس گرفته شده گزینه Verify Fingerprint را انتخاب کرده و اثر انگشت خودتان را تایید کنید ، درصورت تایید اثر انگشت، مراحل شناسایی اثر انگشت به اتمام خواهد رسید و بعد از آن قادر خواهید بود گوشی خودتان  را  به وسیله اثر انگشت خودتان  بازگشایی نمایید .

قابل توجه :

در نسخه های 4.1.2 و پایین تر سیستم عامل اندروید، لازم است تنظمیات امنیتی لاک اسکرین بر روی None قرار بگیرد

این برنامه برای عملکرد صحیح همان طور که گفته شد به دوربین اندرویدی + قابلیت فوکوس نیازمند است 

دانلود از سایت فرود خردمند

نظرات  (۱)

باسلام وادب 
ممنون از برنامه پرداخت قبض  با بارکد خیلی جالبه خدا به شما سلامتی وطول عمر باعزت بده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">