وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

roboform چیست؟ روبوفرم نرم افزاری است که برای پر کردن فرم ثبت نام به صورت اتوماتیک کاربرد دارد و هنگام پر کردن فرمی در اینترنت شما با استفاده از این برنامه به راحتی با فشردن یک دکمه کل فرم (با اطلاعاتی که قبلا در برنامه وارد کرده بودید) پر شود. و در کار با سایتهای MLM خیلی به دردتان می خورد

نحوه استفاده از برنامه Roboform

برای اجرای برنامه برید به Start>All programs>AI Roboform>TaskBar Icon بعد از کلیک روی TaskBar Icon در قسمت پایین تسک بار ویندوز (کنار ساعت) آیکن سبز رنگی ظاهر می شود ، روی آن کلیک راست کرده بعد Identities>New را انتخاب کنید بعد از آن پنجره ای باز می شود که باید در قسمت Identity Name نام خود را وارد کنید بعد روی Ok کلیک کنید بعد از کلیک روی ok پنجره ای دیگر باز می شود که حاوی 7 فرم در 7 قسمت می باشد می باشد که شما با باز کردن هر کدام اطلاعات خواسته شده را تا آخرین بخش وارد کنید(در هنگام پر کردن فرم ها مواردی را که نمیدانید خالی بگذارید)بعد از کامل کردن فرم ها در قسمت بالا دکمه Save & Close را فشار دهید.بعد از اتمام کار در اینترنت اکسپلورر در قسمت toolbar دکمه هایی را مشاهده می کنید که مربوط به نرم افزار می باشد برای پر کردن فرمی در یک سایت شما باید روی دکمه ای که اسم شما نوشته شده است کلیک کنید تا فرم به صورت اتوماتیک پر شود.

نکته: از roboform فقط در اینترنت اکسپلورر و فایر فاکس(برای استفاده در فایر فاکس باید نسخه سازگار با آن را دانلود کنید) می توانید استفاده کنید.

Roboformدانلود فیلم آموزشی


۰ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۲
omid baran
۰ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۵
omid baran

روز نو :

محمدحسین نژادفلاح به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در نشستی به اتفاق تفرشی معاونت اقتصادی باشگاه و رمضانی مالک شرکت کاشی پرسپولیس، ایشان به واسطه علاقه‌مندی ویژه‌ای که به تیم محبوب خودشان دارند و همچنین با توجه به احترام و ارزشی که برای هواداران قائل هستند به بنده اعلام کردند تمامی بلیت‌های بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را خریداری می‌کنند تا بلیت این بازی رایگان شده و هواداران ما وجهی پرداخت نکنند.

 

وی ادامه داد: رمضانی تعصب ویژه‌ای به تیم پرسپولیس دارد و ما افتخار می‌کنیم پرسپولیس چنین هواداران عاشق، وفادار و با تعصبی دارد. در واقع یک هوادار هدیه داده به باشگاه و همه هواداران که این رفتار ایشان قابل تقدیر و تحسین است. بنده مراتب تقدیر و تشکر خود و باشگاه را از رمضانی اعلام داشته و امیدوارم پرسپولیس با برد داربی و بازی با الهلال، دل هواداران را شاد کنند .

۰ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۰
omid baran

عکس های بازیگر زن مشهور ایرانی خانم بهنوش طباطبایی بازیگر نقش زن رسول و زن برادر کامران تفتی (رشید) سریال میکائیل در سال 94 را برای شما اماده نموده ایم .


۰ نظر ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۴۸
omid baran

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﺸﻮﻡ
ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﻫـــﻨﻮﺯ ﺍﻣـﺮﻭﺯ ﺍﺳﺖ
ﻭ ﻓـﺮﺩﺍ ﻧﯿﺎﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﻓـﺮﺩﺍ ﻭﺍﮊﻩ ﺍﯼ ﺑﯿﺶ ﻧﯿﺴﺖ
ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ ﺍﻣـــﺮﻭﺯ ﺍﺳﺖ
ﺍﻣــﺮﻭﺯﺗﺎﻥ ﻗﺸــﻨﮓ
ﺍﻣﺮﻭﺯﺗﺎﻥ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ
ﺍﻣﺮﻭﺯﺗﺎﻥ ﺷﺎﺩ
ﺍﻣﺮﻭﺯﺗﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﺧــــــــﺪﺍ

۰ نظر ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۲
omid baran

در شهری که تاکسی هایش با یک زن تکمیل میشوند ولی با چهار مرد باز منتظر مسافر میماند، امیدی به پیشرفت نخواهد بود...!!!

۰ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۳۱
omid baran

باشگاه خبرنگاران؛ در مطالعه ای که در دانشگاه شیمی و بیوشیمی دانشگاه Windsor کانادا انجام گرفته است، ریشه ی گیاه قاصدک روی سرطان لوزالمعده تاثیر دارد.
با توجه به اینکه عصاره ریشه ی گیاه قاصدک قادر به شناسایی سلول های سرطانی از غیر ، هنگام مبارزه با آنهاست، پژوهشگران مطالعات بیشتری انجام دادندتا دریابند این روش درمانی مطمئنی برای مبارزه با سرطان است یا خیر.

گفتنی است ؛درمان ریشه قاصدک به طور کامل و قابل هنوز تدوین نشده است.اما با این حال توصیه می شود این ماده را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

می توانید ریشه گیاه قاصدک را به عنوان دمنوش مصرف کنید البته دقت داشته باشید که آن را از مراکز معتبر تهیه کنید که گیاه حاوی حشره کش یا سم نباشد.

برای تهیه دمنوش ، عصاره گیاه قاصدک را خرد کنیدو آن را در ظرفی حاوی آب جوش بریزید وبعد از حدود 1 دقیقه ظرف را از حرارت بردارید و تا 40 دقیقه اجازه دهید گیاه در ظرف بماند . حال مایع حاصله را استفاده کنید.

۰ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۰
omid baran


۰ نظر ۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۰
omid baran

مطمئنأ شما نیز صدا و بوق هایی که هنگام روشن کردن کامپیوتر از درون کیس تان به گوش میرسد را شنیده اید. همگی این بوق ها از جانب مادربورد شما هستند. تفاوت این بوق ها از نوع آن و تعداد آنهاست که بیانگر یک مشکل در درون مادربورد است. در این ترفند تمامی بوق ها و پیامهای خطای مربوطه آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم. در صورتی که همچین صداهایی از کیس شما بیرون میاید حتمأ این ترفند را خوانده و به فکر راه حل باشید.

۰ نظر ۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۱۲
omid baran

۰ نظر ۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۰۶
omid baran

براساس گفته یکی از پزشکان شما می توانید با انجام یک حرکت ساده، زندگی افراد را نجات دهید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پزشکان توصیه می کنند که در خانه همیشه پودر فلفل چیلی داشته باشید. چنانچه فردی دچار حمله قلبی شد و هوشیار بود سریعا به وی یک لیوان آب مخلوط با فلفل دهید و یا کمی فلفل تند زیر زبان شخص قرار دهید.

این پزشک در ادامه بیان کرد این روش ساده ترین و سریع ترین راه برای نجات جان یک فرد در طی چند ثانیه است. با این کار بیمار هوشیاری خود را به دست آورده و به وضعیت طبیعی بر می گردد.

این پزشک در پایان عنوان کرد: شما به طور قطع با این روش می توانید به نجات جان فرد دچار حمله قلبی کمک کنید.

در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/496340/ © www.tabnak.ir
۰ نظر ۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۲
omid baran
۰ نظر ۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۳
omid baran

ارغوان رضایی شماره 15 سابق تنیس زنان، همچنان در حال تمرین است تا به میادین بازگردد.

ارغوان رضایی بیشتر به عنوان یک تنیس‌باز فرانسوی بازی کرده است اما دو بار (در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵) به عنوان بازیکن تیم تنیس زنان ایران، در مسابقات اسلامی زنان مدال طلا کسب کرده و خود را یک ایرانی می‌داند.

ارغوان رضایی، چندین بار به ایران سفر کرده‌ است. او در مراسمی ویژه  که برای تقدیر از ایرانیان خارج از کشور برگزار شده بود، راکت‌های تنیس ارزشمند خود را به محمود احمدی‌نژاد، هدیه کرد.

۰ نظر ۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۹
omid baran


۰ نظر ۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۵
omid baran

بقول مرحوم طالقانیﻣﻤﻠﮑﺘﯽ ﮐﻪ ﻓﺎﺣﺸﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ " ﺗﻤﺎﻡ خیابانهایش فاحشه خانه میشود و
ﻣﺮﺩﺍﻧﺶ " ﺍﺯ ﺳﺮ ﻧﯿﺎﺯ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﯽ می کنن !...
ﺑﻘﻮﻝ ﺑﻬـــــــــــــــﺮﻭﺯ ﻭﺛﻮقی : . ﯾﻪ ﻣـــــــــــــــﺮﺩ ﻧﺸﻮﻧﻢ
ﺑﺪﯾﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺮﻡ ﺯﻧـــــــــــــــﺶ ﺑﺸﻢ ...

۰ نظر ۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۵
omid baran