وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

گیاه شگفت انگیز برای درمان سرطان

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ق.ظ

باشگاه خبرنگاران؛ در مطالعه ای که در دانشگاه شیمی و بیوشیمی دانشگاه Windsor کانادا انجام گرفته است، ریشه ی گیاه قاصدک روی سرطان لوزالمعده تاثیر دارد.
با توجه به اینکه عصاره ریشه ی گیاه قاصدک قادر به شناسایی سلول های سرطانی از غیر ، هنگام مبارزه با آنهاست، پژوهشگران مطالعات بیشتری انجام دادندتا دریابند این روش درمانی مطمئنی برای مبارزه با سرطان است یا خیر.

گفتنی است ؛درمان ریشه قاصدک به طور کامل و قابل هنوز تدوین نشده است.اما با این حال توصیه می شود این ماده را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

می توانید ریشه گیاه قاصدک را به عنوان دمنوش مصرف کنید البته دقت داشته باشید که آن را از مراکز معتبر تهیه کنید که گیاه حاوی حشره کش یا سم نباشد.

برای تهیه دمنوش ، عصاره گیاه قاصدک را خرد کنیدو آن را در ظرفی حاوی آب جوش بریزید وبعد از حدود 1 دقیقه ظرف را از حرارت بردارید و تا 40 دقیقه اجازه دهید گیاه در ظرف بماند . حال مایع حاصله را استفاده کنید.

۹۴/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">