وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

.

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ

نظرات  (۱۰۰)

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۹ میلاد شریفی
به وبلاگ ما سر بزنید و با نظرات خود به ما انرژی ببخشید.
با مطالب جدید به روز هستیم.
http://milad111.blog.ir

سلام دوست عزیزم
اول اینکه از کلبه احساست دیدن کردم خیلی زیباست...موفق باشی[گل]
دوم اینکه نماز روزه هات قبول حق!
سوم اینکه اگه قابل می دونی بیا به کلبه من و با نظراتت راهنماییم کن...خوشحال میشم
چهارم اگه از وبلاگم خوشت اومد با (+1) منو تو گوگل محبوب کن!
قبل از هرچیز سپاسگزارم...
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۸ جواد واله
سلام . با آرزوی بهروزی شما.

تدریس نگاره های فارسی اول دبستان

در وبلاگ درس ها http://darsha.blogfa.com/

موفق باشی.[گل][گل][گل]   .
سلام دوست من-لفا ادرس betachat.ir رو باسم بتا چت لینک کن بعد بگو تا لینکت کنم.ممنون
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۹ گلپایگانی
سلام . برای شما قبولی طاعات و موفقیت روز افزون آرزومندم . موفق باشید .
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۱ گروه پنجره ای دگر
سلام دوست عزیز
ما وبلاگ شما را با نام وب سایت رسمی فرود خردمند ثبت کردیم
شما هم لطفا ما ما در پیوند های خود با نام گروه پنجره ای دگر ثبت کنید.
با تشکر
پاسخ:
مرسی . شما هم لینک شدید.
مرسی ک سر زدی بهم لینک شدی
با سلام
لینک شدید
میتوانید با نام ستاره همیشه درخشان کره جنوبی لینک کنید
با تشکر
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۱ ஐ⊰سلیم سیتی⊱ஐ
ஐ⊰سلیم سیتی⊱ஐ نامی هست که شما دقیقاً باید ما رو با همین نام لینک کنید.... منظورم اینه علامت های دورش رو هم بزارین..... در ضمن شما با نام فرود خردمند لینک شدید... در صورت لینک کردن ما به وب اطلاع دهید.
سلام
سایت خوبی دارین
ممنون که به منم سر زدید
با تبادل لینک هم موافقم
موفق باشید بای
سلام ممنون که سر زدین.با لینک موافقم
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۴ شیروانی کاران قزوین

با سلام مطالب مفیدی داری لینکم کن بعد خبر بده لینک کنم

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۷ خادم الحسین(ع)
سلام از بازدید شما و لطفتان سپاسگذارم بابت تبادل لینک در خدمتم
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۳ حامد ..اتاق عمل مشهد 92
سلام..ممنون که به وبمون سر زدین..در ضمن به دلیل کارآیی مفید وبتون با افتخار لینکتون کردم..منتظر لینک شما هستم..یاعلی
سلام بنده منتظر تبادل لینک با شما هستم
مدیر وبلاگ قارب
خادم الزینب "سلام الله علیها"

ممنون که بهم سرزدی

لینکی.منتظرت هستم

مرسی که سرزدی
لطفامرابااسم آکادمی خون آشام لینک کنید وبگید باچه اسمی لینکتون کنم
سلام

ممنون از حضورتون


سلام .ممنون به وبم سر زدین. 
وب خیلی خوب و مفیدی دارین
شما را با نام وب سایت رسمی فرود خردمند لینک کردم . 
موفق باشین


من شما را لینک کردم شما هم من را لینک کنید
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۵ جنوبی -بندر دیر
سلام به مدیرت محترم وتشکر وسپاس بابت اهنگهای زیبا نرم افزارهای مفید و برنامه های کاربردی بی نظیر با کیفیت عالی ودانلود اسان امیدوارم همیشه موفق وپیروز باشید . یا علی مدد
ممنون از حضورتون
بیرجند موزیک
بروزترین سایت موزیک
و برگذارکننده فستیوال خوانندگی در بیرجند
سایت خود را افتتاح کرد

.
در ضمن با افتخار لینک شدید
مارا با نام کلوپ خوانندگی بیرجند موزیک لینک کنید

سر بزنید
یا علی
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۶ ذاکردلسوخته...
سلام دوست بزرگوار...
اینبار با شور فوق العاده زیباوجانسوز امام صادق(ع) بروز شدم...
لطفا نظر فراموش نشه....
موفق باشی
::محفل محبان علی اکبر(ع)::
[گل]
سلام دوست عزیز مرسی ک سر زدی با تبادل لینک موافقم فقط بگو با چه اسمی لینکت کنم؟
 منو با عنوان وبمو لینک کن
ممنون

سلام لینک شدی لطفا منم لینک کن.....

سلام ممنون بم سر زدید.لینکتون کردم .منتظر لینکتون هستم
دوست عزیز لینک شدید
با نام iFace و آدرس http://if4ce.tk/ لینک کنید
سلام.ممنون بخاطر حضور گرمتون.لینک شدید.اگه دوست داشتید منو لینک کنید.
سلامممم مرسی از برنامه هایی که گذاشتی حتما استفاده میکنم.ممنون که به وبمم سر زدی
دوست عزیز در صورتی تا 12 ساعت آینده مارو لینک نکنید لینک شما حذف خواهد شد
پاسخ:
لینک شدید
سلام
لینک شدید من را هم با اسم پادشاه مادرید لینک کن
البته که موافقم 
شما لینک شدین منم لینک کنین بی زحمت
سللم عزیزم
خیلی وبلاگه مفیدی داری
عالیه
امیدوارم موفق باشی
مرسی که از وبلاگ منم دیدن کردی 
سلام ممنون از حضورت وبلاگت بیست شده تولد عزیزمه یه سر بزنی ممنون میشم  [گل]
وبلاگ زیبایی دارید

با تبادل لینک موافقید؟
سلام دوست عزیز..
لطف دارید..الآن شما رو با نام (نرم افزارهای کامپیوتر و موبایل) لینک میکنم..شما هم اگه صلاح دیدید لینکم کنید با نام (سایت تبلیغات کلیکی آواباکس)...
متشکرم...شب بخیر...
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۳۳ مرضیه خان محمدی
ممنون که سر زدید
عالی و جالب
سلام خوشحال میشم لینکم کنی منم لینکت می کنم
سلام...بنده وبلاگ شما رو لینک کردم...
متشکرم...محمّدجواد

سلام ممنون که به وبم سر زدید . وب سایت خوب

 و پر محتوایی دارید . موفق باشید

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۰ انسان موفق خانواده موفق
سلام دوست من
از بازدید شما بسیار متشکرم شما نیز وبلاگ زیبا و مفیدی دارید. منتظر نظرات پرمهرتان هستم
یا حق
مرسی بخاطر حضورتون توی وبم 
سلام خیلی ممنون که بهم سرزدی بازم بیا پیش ماااا منتظرتم
http://kasb1379.blogfa.com                 

هیچی بدتراز این نیس ک یه وب تبلیغاتی واسه آدم نظر بذاره

غروب غمت را به هر قیمتی خریدارم ،

چون طلوع شادی هایت را از ته دل آرزو دارم ...

.

هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن
“حرمت ها شکسته میشود”
هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن
“تبدیل به وظیفه میشود...



به هر زحمتی شده باید خوب بود؛ زندگی کوتاه تر از این حرف هاست؛ من «خوبم» ...!
سلام.ممنون از حضورتون
لینک شدید.
سلام ممنونم ک بهم سر زدی
سلااااااام...وب جالب و مفیدی داری...ممنون ک سر زدی...دوست عزیز لینک شدی...منم بلینک لدفن...
سلام.وبت عالیه.تبادل لینک رو هم انجام میدیم.تو هم انجام بده.
مذهبی،www.mazhabi1379.blogfa.com
به وب سایت های دیگه ی منم سر بزن.
WWW.rasoolyoosofian.blogfa.com
WWW.pezeshki1379.blogfa.com
سلام ممنون که به وبم سرزدید با تبادل لینک مشکلی ندارم وبمو با اسم"تنها امید مهشید،ملودی نازنین است"لینک کنید بعد اطلاع بدین که باچه اسمی لینکتون کنم
سلام.
ممنون که به وب بنده سر زدید.
شما را با نام علوم کامپیوتر لینک کردم.
سلام من شما رو لینک کردم که گفته بودین امیدوارم شما هم لینک کنید
salam merc az hozoret shoma ham webe khobi dari

وب سایت خوبی  داری

صرفا جهت اعلام حضور
وب خوبی داری موفق باشی
ممنون که به وبلاگ سر زدید خوشحال شدم
ممنون ک سرزدی
سلام سایت خیلی کامل و مفیدی دارین
ممنون ک سرزدین...

سلام مرسی بهم سرزدی:))
لنگه های چوبی درب حیاطمان گرچه کهنه اند...
وجیرجیر میکنند،
ولی خوش بحالشان که لنگه همند...
{حسین پناهی}
سلام.ممنون دوست خوبم.مطالب وبتون عالیه.لینک شدید خوشحال میشم لینکم کنی.
سلام وبلاگتون عالیه ازنرم افزارش استفاده کردم ممنون
سلام به شما
از وبسایت تان دیدن کردم.
بسیار جالب و خوب هست.
اگه یه نظر سنجی هفتگی هم بذارید سایتتون خیلی بازدیدش میره بالا.
ممنون که به وبلاگم سر زدید.
آدرس وبسایتتان رو گذاشتم توی قسمت لینک دوستان وبلاگم.
موفق باشید
خدا نگهدارتان باد
سلام 
ممنون
سایتتون فوق العادس
==============
باران 
بوى ماهى مى دهد،
این یعنی دریا عاشق شده است...

...
سیامک تقی زاده
سلام خیلی ممنون از نظرتون
چشم اگه چیزی نیاز داشتم حتما مزاحمتون میشم
عالی بود وبلاگت مرسی که سر زدی
سلام
ممنون که به وب من سر زدی وب خوبی داری
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۰ گپ دوستانه بروبچ مشتی ایرونی میثم

سلامممممممممم  خوبی

 

 

بانام

وب سایت رسمی فرود خردمند دنیای دانلود نرم افزار - بازی- آهنگ -مطالب آموزشی -ورزشی - ترفند

 

لینک شدی گلمممممممم.

 

ممنون که اومدی و خوشحالم کردی .

 

تشکررررررررررررررررررررر

 

میگم وبلاگت خیلی پرو پیمونه ها  گلم

 

 

۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۰ سید عبدالله
سلام علیکم
ممنون از اینکه به وبلاگ حفظ قرآن سرزدید
دوست دارم شما هم حفظ قرآن را شروع کنید، ما دوستای زیادی داریم که دارن قرآن حفظ میکنند و از همه قشری هستند (معلم، دانشجو، کارگر، دکتر، مهندس، دانش آموز و . . .) و حداقل روزی یک خط هم که شده حفظ میکنند
لطفا نظرتون رو در راستای بهتر شدن وبلاگ بفرمایید
سلام وبت قشنگه ممنونم که نظر دادی.
سلام شب بخیر ممنون که به وبلاگم سر زدید سایتتون لینک شد
ممنون که بهم سر زدین وبلاگ شما هم جالب و پر محتواست
سلام 
وبلاگت پر از مطالب جالب و مفید بود ممنون
لینکتون کردم 
به ما هم سر بزنی ولینک کنی ممنون میشم 
به امید دیدار بای 
سلام دوست عزیزوبیم
ممنونم به وب منم سرزدی
لینکت هم کردم
درست نوشتی منم فکرمی کردم با مریم که دوست شده ام برام هست اماهمین که زد زیرش تمام نومیدی و بی حوصلگی دنیا ریخت توی دلم درسته الانم دوستی و محبت ساده و بی منظور آنیک هست اما خوب مریم را به چشم عشق نگاه کرده بودم ظاهرا این که نوشتی یک جمله ساده است اماخیلی فلسفه و حرف تویش نهفته است
بازم منتظر حضورت هستم
سلاااااااااام..
خسته نباشید...
واقعا وبتون زیباست...
من همه قسمتاشو سر نزدم...
بیشتر خوشم از اهنگاش اومد...
ایشالا موفق باشین..
راستی اگه با تبادل لینک موافق بودین حتما بیاین وبم بگید..
سلام تشکر از حضورتون
وب جالبی دارید ممنونم
از حضور گرم شما ممنون باز همبیا پیش ما
AzizAm MaMnOn k sAr zAdi AGe bA tAbAdOl LiNk mOvAfeGh hAsti beHeM kHAbAr bede ........ TnX
همه دعوتید... بااحترام [قلب]
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۴ هیئت حضرت علی اکبر
سلام وخسته نباشید
وبلاگ بسیار مفیدی دارید موفق باشید یا علی
با سلام خدمت شما دوست عزیز.
خیلی ممنون که به وبلاگ من اومدین و با نظرتون من رو خوش حال کردین. ببخشید که نتونستم زود تر بهتون سر بزنم. منتظر حضور گرمتون و نظرات قشنگتون هستم.
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۸ منتظران ظهور2
[تعجب]
۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۹:۲۱ علیرضا علی اکبری
خیلی ممنون و خداقوت بابت مطالب مفیدتون

با تبادل لینک موافقید؟ --- لطفا اطلاع بدید
آدرس ما: http://javadoleme.blog.ir  با نام: پایگاه مجازی امام جواد علیه السلام
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۹ هیئت حضرت علی اکبر
سلام ویژه نامه دهه اول محرم [گل]هیئت رو از وبلاگ هیئت دانلود کنید
باتشکر
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۹ هیئت حضرت علی اکبر
سلام ویژه نامه دهه اول محرم [گل]هیئت رو از وبلاگ هیئت دانلود کنید
باتشکر
سلام
من شمارو لینک کردم
لینک کردید من رو به من خبر بدهید
معبر سایبری قارب
یا زینب سلام الله علیها
69 مدد
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
سلام وبتون خیلی قشنگه اگر با تبادل لینک موافق بودید لطفا خبر دهید.
amoznde.blogfa.com
با سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم لطفا شما هم لینک کنید. باتشکر
مرسی که سر زدی
سلام .کجایی ؟نیستی؟
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۵ یک برنامه نویس
ایول !
کارت درسته
۰۶ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۰۳ بیمه شخص ثالث ایران
برای خرید بیمه شخص ثالث ایران، در اینجا استعلام قیمت کنید و پس از خرید آنلاین، رایگان درب منزل تحویل بگیرید:
https://bimebazar.com/info/third-party-insurance/iran

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">