وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

خواص زعفران برای قلب

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ق.ظ



یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: در میان مواد غذایی مورد استفاده در حفظ سلامت و تدابیری که برای بیماران قلبی در نظر گرفته می‌شود، زعفران نقش ویژه‌ای دارد.

غلامرضا کرد افشاری گفت: از دیدگاه طب سنتی زعفران تمایل و نفوذ مواد غذایی و داروها را به قلب افزایش می دهد. همچنین مصرف آن شادی آور بوده و تقویت کننده قلب است.



وی ادامه داد: بزرگان طب سنتی توصیه می کنند که در ترکیب داروهای مورد استفاده برای بیماران قلبی زعفران اضافه شود تا هدایت و نفوذ دارو به قلب بهتر انجام شود.

کرد افشاری گفت: از دیدگاه طب جدید زعفران از افزایش کلسترول و تری گلیسرید و چربی بد خون جلوگیری می کند و از رسوب آنها در عروق ممانعت می کند.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: همچنین در بیمارانی که دچار حملات قلبی شده اند، زعفران اندازه، محلی که گرفتگی خون در قلب را کاهش داده و از آسیب در عضله قلب جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: زعفران همچنین عملکرد بطن چپ قلب را در مواجهه با عوامل آسیب رسان حفظ می کند و اثرات ضد فشار خون زعفران نیز به اثبات رسیده است.

۹۳/۱۱/۲۸
omid baran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">