وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

افشین. قطبی (برمی گردم)

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ

افشین قطبی در وب‌سایت رسمی خود در مطلبی با عنوان «برمی‌گردم» نوشت: فوتبال راهی عجیب برای هدایت ما در مسیرها و سرنوشت‌های ناشناخته دارد. یک لحظه در ورزشگاهی مملو از تماشاگر هستی که هواداران در حال تشویق کردن هستند و یک لحظه دیگر نور و صداهای آن ورزشگاه در خاطره‌ای دور هستند. یک بار فشار نتیجه گرفتن سطح استرس را بالاتر از توانایی‌های انسان می‌برد و یک بار هم زمان داری تا از خوشی‌های ساده زندگی لذت ببری.

حال که دوران حضور در شیمیزو اس پالس به پایان دور از انتظارش رسید، وارد دوران تشویقی و غافلگیر کننده زندگی‌ام شدم. پس از یک زندگی که مدت‌ها برای بهترین شدن تقلا می‌کردم و تلاش می‌کردم تا بهترین افراد را دور خودم جمع کنم و عملکرد‌ها و نتایج عالی کسب کنم، هرگز فکر نمی‌کردم دوران بازتاب آنها تا این حد تشویق کننده باشد. در یک لحظه تاریک زندگی حرفه‌ای‌ام، بارقه خرد، امید و فروتنی را یافتم. بیش از فرصت‌ها و برکت‌هایی که داشتم را در زندگی یافتم و قدرشان را دانستم. خانواده‌، دوستان و عشق به بازی منابع الهام من بوده‌اند. حامیان واقعی من با قدرت در کنار من ایستادند و با دعاها و پیام‌هایشان مرا تشویق کردند؛ در حالی که دیگران از زندگی‌ام محو شدند. در پنج ماه اخیر به سئول، لس‌آنجلس، هوستون، دوحه و دوبی سفر کردم. با خانواده، دوستان و همکارانی که سالها دلم برایشان تنگ شده بود، ملاقات کردم و دوستان جدیدی پیدا کردم که آنها را گرامی می‌دارم. حتی بعد از پنجاه سال چیزهای زیادی برای یادگرفتن باقی مانده است و باید منتظر چیزهای زیادی باشم.

سال جدید را با درخشش اعتماد به نفس، انرژی و خرد پیش‌بینی می‌کنم. چه در سطح باشگاهی یا ملی باشم، هدفم رسیدن به موفقیت و تقسیم کردن پیروزی‌ها و خاطرات با شما است. همیشه به خاطر قلبی مملو از عشق، حمایت و تشویق قدردان شما خواهم بود.
۹۳/۱۰/۲۹
omid baran

افشین

قطبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">