وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

کلیپ قشقایی اصغر کریمی

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

 

 

دانلود

۹۳/۰۱/۳۰

نظرات  (۲)

۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۰ شهاب الدین یلمه
باسلام عالی بود لطفا بیشتر اهنگ اصغر کریمی بگذارید
به وبلاگ من هم سری بزنیدmaral111.blog.ir

وو که غیر معمول بود من فقط یک نظر بسیار طولانی نوشتم اما
پس از کلیک روی ارسال نظر من ظاهر نشد. Grrrr...

خوب من همه چیز را دوباره نوشتن نمی کنم. بدون در نظر گرفتن، فقط می خواستم
گفتن وبلاگ عالی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">