وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ
 ﺑﺮﺍﯾﺶ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻮ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﯾﺎ ﺯﺷﺖ ...
ﭼﺎﻗﯽ ﯾﺎ ﻻﻏﺮ ...
 ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽﺟﻨﮕﺪ ﺑﺎ ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﻭ ﺍﺑﺰﺍﺭﯼ ڪ ﺩﻡ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﺎﺷﺪ...
ﺑﺮﺍﯼ ﻧﮕﻬ ﺪﺍﺷﺘﻨﺖ ، ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ڪﻨﺎﺭ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﻤﻪ ڪﺎﺭ ﻣﯿڪﻨﺪ ...
 ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺵ ﻣﺎﯾﻪ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺶ ...
 ﻣﺎﻟﺶ ...
شخصیتش ...
ﺁﺑﺮﻭ ﻭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺵ ...
ﺣﺘﯽ ﺷﺮﻓﺶ ...
ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺗﻮ ڪﻨﺎﺭﺵ ﺑﺎﺷﯽ ...
 ﺑﻪ ﻫﺮ ﻗﯿﻤﺘﯽ ڪ ﺷﺪﻩ ﺣﺮﻣﺖ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺭﺍ نگه ﻤﯿﺪﺍﺭﺩ ...
ﺣﺮمت ﺟﻤﻠﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﺍ ...
ﺣﺮﻣﺖ ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍیش ﻣﯿﺘﭙﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﯽ ﮐﻪ
ﻧﮕﺮﺍﻧﺶ ﺍﺳﺖ ...
ﺍﻣﺎ ...
ﺍﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ڪﻮﭼڪﺘﺮﯾﻦ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﯾﯽ ﻣﯿﺮﻭﺩ ...
ﺑﻪ ﻫﺮ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﯾﯽ ڪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﺣﺘﯽ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﯾﻨڪﻪ ﻣﯿﺘﺮﺳﺪ ...
ﮔﺎﻫﯽ ﺣﺘﯽ ﺑﯽ بهانه ﻣﯿﺮﻭﺩ ...
 ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺮﻭﺩ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺮﻭﺩ ...
ﺟﻠﻮﯾﺶ ﺭﺍ ﻧﮕﯿﺮ ...
ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮ ڪﺲ ﻭ ﻧﺎڪﺲ ﺧﺮﺝ ﻧڪﻦ ...
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ڪﻦ ...
ﺑﺮﺍﯼ ڪﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺭﺯﺵ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﺭﺯﺵ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺪ ...
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ڪﻨﺎﺭﺕ ﺑﺎﺷﻨﺪ ڪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ڪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ...
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﻘﯿﻪ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺑﯽ ﺳﺮ ﺻﺪﺍ ﺭﺍﻫﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﻧد و بروند...

۰ نظر ۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۳
omid baran

روز نو : دکتر کریستوفر، پزشک گیاهی آمریکایی، ادعا می کند که در طی 35 سال اشتغال به حرفه پزشکی، حتی یک بیمار او از سکته قلبی نمرده است. او از یک دستور غذایی، که مخصوص به خود اوست، برای این کار استفاده می کند. دستور غذای او فلفل قرمز دارد، که نوعی از چیلی است و گفته می شود خاصیت زیادی در جلوگیری از حمله قلبی دارد.

برای جلوگیری از حمله قلبی باید همیشه فلفل قرمز در دسترس باشد. اگر در خانه شما بیمار مبتلا به بیماری قلبی و یا با سابقه سکته وجود دارد همیشه یک فنجان چای فلفل قرمز را آماده داشته باشید. آماده کردن این چای آسان است، و فقط کافی است که یک قاشق فلفل به یک لیوان آب اضافه کنید. این مخلوط را به بیماری که دچار حمله قلبی شده بدهید تا او بسرعت آرام بگیرد. فقط مراقب باشید که فرد بیمار در هنگام مصرف چای هوشیار باشد.

برای بیماری که دچار حمله قلبی شده فقط 5 تا 10 قطره از این چای کافی است. اگر شرایط بیمار بهتر شد، شما می توانید 5 تا 10 قطره دیگر بعد 5 دقیقه به او بدهید.

در صورتی که بیمار شما از هوش رفته، باز هم می توانید از عصاره فلفل قرمز استفاده کرده، و فقط باید در میزان آن دقت کنید. برای این کار مقداری از عصاره را زیر زبان فرد بیمار بگذارید. برای تسریع در عمل بهبود بیمار می توانید تنفس مصنوعی را نیز انجام دهید.

چرا فلفل قرمز

فلفل قرمز یک محرک قوی است، و با این حال روی هوشیاری فرد تاثیر نمی گذارد. ضربان قلب و میزان خون رسانی به اندامها را افزایش می دهد. این فلفل برای جلوگیری از خونریزی هم بسیار خوب است.

این نوع از فلفل بسیار پر مصرف و به آسانی قابل تهیه است. به همین دلیل بسیار از متحصصان و خانوارها از آن استفاده می کنند.

۰ نظر ۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۵
omid baran

به گزارش مجله اینترنتی قشقایی آنلاین، در پی اهانت پایگاه تحلیلی خبری انقلاب نیوز و بعد از اعتراضات مردمی ایل قشقایی و مطالبه ی جمعیت جوانان قشقایی شیراز و جناب ابراهیم اژدری و اقدامات قانونی و پیگیری های جناب یاشار پولادیان دستیار ویژه استاندار ذر امور اقوام، امروز صبح از ساعت 11 این  پایگاه تحلیلی خبری! تا اطلاع ثانوی و رسیدگی مقامات قضایی بسته شد.

۰ نظر ۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۵
omid baran
بنام خداوند جان و خرد
خبری که می نویسید، عکسی که منتشر می کنید، حرفی که می زنید از صحت و سقم آن مطمئن باشید چون وقتی چیزی گفته شد پس گرفتن آن غیر ممکن است، متاسفم که خشم یک ایل را برانگیختید متاسفم که به مردمانی زحمتکش و سختکوش توهین کردید به مادرانی مهربان و دلسوز به زنانی رنج کشیده به پدرانی زحمتکش، تاسف میخورم که در وطنم به من و ایلم توهین می شود اما در مواقعی که منافعشان در خطر است مرا هموطن و یار خود می دانند.مدیر مسئول سایت انقلاب نیوز امروز با تو سخن می گویم هیچ میدانی دل میلیونها قشقایی را به درد آورده ای، زخم زبان زده ای و به زخم دلمان نمک کینه و نفرت پاشیده ای، اما تو ای جوان عزیز قشقایی به کوری چشم دشمنانت قله های ترقی و اخلاق را می پیمایی و در راه حفظ عزت و شرف و ناموس قشقایی جان می‌دهی.
فرود خردمند 1 تیر 1394
۰ نظر ۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۸
omid baran
خبرگزاری انقلاب نیوز چندی پیش واکنش تندی نسبت به تصاویر عروسی یک زوج ایل قشقایی کرده بود که مورد اعتراض قشقایی ها شد و مدیرت سایت را مجبور به عذر خواهی کرد.

انقلاب نیوز در این خصوص نوشت:

در روزهای قبل خبری با عنوان "... در عروسی یک زوج عشایر در پوشش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی؟!" از سوی انقلاب نیوز منتشر گردید که باعث سوءتفاهم و همچنین ناراحتی هموطنان عشایر قشقایی مان شده است که از این عزیزان عذر خواهی به عمل می آید.
خبر فوق بدلیل ناراحتی هموطنان عشایر قشقایی مان از روی انقلاب نیوز حذف گردیده است.
مجموعه خبری انقلاب نیوز بابت سوءتفاهم ایجاد شده و ناراحتی پیش آمده نسبت به مطلب منتشر شده از سوی انقلاب نیوز از جامعه هموطنان عشایر قشقایی مان عذر خواهی می نماید و امید که هموطنان عشایر قشقایی مان از ما دلگیر نباشند ، زیرا هدف ما توهین به این عزیزان نبوده است و در متن خبر هم به این مطلب اشاره شده که هموطنان عشایر ما دارای فرهنگی غنی و اصیل و تمدن ایرانی و اسلامی بوده و هستند .
در ضمن با جناب آقای ابراهیم اژدری و جمعی دیگر از نماینده های عزیزان هموطن عشایرمان ضمن دلجوی و عذر خواهی از جامعه عشایر قشقایی دلجویی کامل به عمل آمده و سوء تفاهم ایجاد شده رفع شده است.
گفتنی است که عده ای در صدد این هستند که از این موضوع بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند و از احساسات هموطنان عشایر مان سوء استفاده نمایند .
از مجموعه های خبری دیگری هم که این خبر را به نقل از انقلاب نیوز منتشر کرده اند درخواست میشود که خبر مورد نظر را حذف نمایند.

۰ نظر ۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۹
omid baran