وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۸
omid baran
۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۸
omid baran

علی کریمی در پی تصمیم مبنی بر خداحافظی نامه‌ای در این خصوص نوشت که متن آن را در زیر می‌خوانید

"به نام خالق هستی

میخی بر دیوار کوبیدم و کفش‌هایم را آویختم

خداحافظی همیشه تلخ و ناگوار است جدایی از عشقی که تار و پود وجودت را در تصرف دارد کار آسانی نیست. یک بار صرفا تحت تأثیر خداحافظی غریبانه مهدوی‌کیا تصمیمی افراطی گرفتم و فضای اندوهبار آن همه بی‌اعتنایی من را از فوتبال بیزار کرد و حالا خود را در پایان دیدم.

هر چند همین تصمیم افراطی و عجولانه باعث شد تا بعضی‌ها همه چیز را تمام شده بدانند و من را با دست خود به مسلخ ببرند.

با توجه به شرایطی که در آن قرار دارم راهی جز ترک صحنه برایم نمانده و این تصمیم را در حالی که تمام وجودم را شک و تردید و اندوهی ناشناخته گرفته با مردم خوب و مهربان وطنم به اشتراک می‌گذارم. تصمیم قطعی و برگشت‌ناپذیر. از این پس هواداری متعصب برای تیم محبوب پرسپولیس و تیم ملی کشورم خواهم بود. دوست دارم این را وظیفه خود می‌دانم از تمام سروران و مهرآفرینانی که مرا از یک فوتبال خیابانی به میادین جهانی همراهی و مساعدت نمودند تشکر کنم و البته تقاضا دارم اشتباهات و خطاهای این حقیر که در مقاطعی موجب آزردگی خاطر نگرانی و رنجش احساسات پاکشان شده بخشوده و مورد عفو خود قرار دهند.

من علی کریمی هر چه دارم بعد از خدا از فوتبال و محبت این مردم است که البته خود را شایسته این همه محبت و لطف نمی‌دانم چرا که در حقیقت قهرمانان واقعی این مرز و بوم آنانی هستند که به خاطر آسایش من و امثال من از آسایش و جان خود گذشتند تا آن آسایش و آرامش نصیب ما شود. از همین رو با درود و سپاس به شهدا و جانبازان راه وطن و آزادی این عزیزان را شایسته و لایق بالاترین ستایش‌ها می‌دانم اما از اینکه نتوانستم با پیراهن تیم محبوبم پرسپولیس فوتبال را ترک کنم اصلا ناراحت نیستم زیرا این اتفاق عجیبی نیست.

البته هرگز تن به بازی خداحافظی که متأسفانه در فوتبال ما نوعی حرکت تشریفاتی،تبلیغاتی و بعضا ریاکارانه است نخواهم داد. بسیاری از بزرگان فوتبال ما بی‌سر و صدا خاموش شدند و گورستان فراموشی رهسپارشان گردیدند. در خاتمه قلبا اعلام می‌دارم که به خداحافظی از فوتبال تمام حوادث و حاشیه‌هایش را هم در همان زمین خاک کرده و آنچه در این مسیر برایش پیش آمده را تنها چالش‌ها، رقابت‌ها و احساسات مقطعی می‌دانم و بالاخره کلام آخر باز با هواداران که همواره برایم اهمیت بالایی داشته و خواهند داشت شما همیشه در قلب من خواهید بود. از تمام احترامی که طی این سال‌ها نسبت به من داشتید لذت بردم و سپاسگزارم.

سرانجام باید از این خاک رفت. خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت. خاک پای تمام ایرانی‌ها هستم.

۲ نظر ۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۹
omid baran

قابلیتها:

1) قابلیت چرخش سه بعدی تصاویر (180 × 360 درجه) با استفاده از موس
2) طبیعی بودن تصاویر و القای حس واقعی حضور در محل
3) بررسی محل از نگاه خود
4) قابلیت زوم بر روی تصاویر (با استفاده از غلطک وسط موس)
5) قابلیت استفاده از این تصاویر برای محافظ صفحه نمایش (screen saver)

نحوه استفاده :

    1) برای حرکت فقط باید ماوس را حرکت دهید تا به تمامی نقاط تصویر پاناروما دسترسی داشته باشید

    2) در این تصاویر شما می توانید به صورت مجازی لنز عکاسی را زوم کنید . از دکمه اسکرولر ماوس و یا کلیدهای PageUP و PageDown برای تعویض بزرگنمائی تصویر از لنز ۱۷ میلی متر تا لنز ۷۵ میلی متر استفاده کنید . ضمنا این کار را می توانید با نگاه داشتن کلید سمت راست ماوس و عقب و جلو کردن ماوس نیز انجام دهید .

    3) برای انتخاب تصویر پاناروما ( سه بعدی ۱۸۰ در ۳۶۰ درجه ) به عنوان محافظ صفحه نمایش ( Screen Saver ) از کلید F5 استفاده کنید .(البته در ابتدا و قبل از اجرای تصویر آن را به محل مشخص و ثابتی انتقال دهید تا پس از فشردن کلید F5 ، تصویر همیشه از همانجا فراخوانی شود.)

    4) برای خروج از کلید ESC استفاده کنید .


سفر به خانه خدا (  1.8Mb) 


سفر به خانه خدا در شب (  1.8Mb) 


سفر به قبرستان بقیع (2.36 mb)


سفر به عرفات (2.39 Mb)


نمای داخلی غار حرا(3.32 Mb)


نمای بالایی غار حرا(2.43 Mb)


کوه جبل النور که غار در آن واقع است(3.34 Mb)


سفر به منا(2.3Mb)

۱ نظر ۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۶
omid baran



 آیا می دانستید که مصری های باستان معتقد بودند که خوردن لیمو و آب لیمو بدن را در برابر سموم متعدد محافظت می کند؟ بررسی های اخیر این عقیده را تایید کرده است به نوشته سایت «Readers Digest» ، قرن هاست که لیمو برای خاصیتی که دارد، بین مردم شهرت زیادی پیدا کرده است.
 
لیمو خاصیت ضدباکتریایی، ضدویروسی، تقویت کننده سیستم دفاعی بدن، کاهش دهنده وزن، هضم کننده و تصفیه کننده کبد را دارد. لیمو دارای املاح و ترکیبات زیادی مانند اسید سیتریک، کلسیم، منیزیم ، ویتامین C، فلاوانوید، پکتین و لیمونین است که ایمنی بدن را ایجاد می کند و با عفونت ها مقابله می کند.
 
اگرچه با خاصیت لیمو آشنا هستید بازهم در این مطلب به گوشه ای از خواص این خوراکی بسیار مفید اشاره می کنیم.

۱) آکنه: لیمو حاوی اسید سیتریک است که برای درمان آکنه بسیار موثر است. ویتامین C موجود در میوه های استوایی برای طراوت پوست لازم است همان طور که می دانید خوردن ناشتا یک لیوان آب ولرم با لیمو مفید است.۱ -با استفاده از انگشت یا پنبه کمی آب لیموی تازه روی آکنه بمالید و بگذارید شب کامل روی پوست بماند. صبح روز بعد با آب صورت خود را بشویید.
 
اگرچه ممکن است کمی ناراحت کننده باشد و شاید احساس سوزش کنید اما لیمو برای درمان آکنه بسیار مفید و کاربردی است.۲ -یک سهم آب لیموی تازه را با یک سهم آب گلاب و یا عسل رقیق شده با آب مخلوط کنید و به مدت نیم ساعت روی آکنه بگذارید و سپس با آب بشویید. این عمل را ۲ بار، یک بار به هنگام صبح و یک بار عصر تکرار کنید.اگرچه این درمان ها طبیعی هستند اما در صورت حاد بودن آکنه و یا داشتن زخم باز، اول با پزشک مشورت کنید.

۱ نظر ۱۸ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۹
omid baran
۰ نظر ۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۴
omid baran


منوچهر جاویدی

استاد رسول مدرسی نیا

استاد کریم عظیمی


۰ نظر ۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۶
omid baran

پیام صادقیان هافبک پرسپولیس با توجه به تعطیلات بعدازظهر امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از دیدار با علیرضا رحیمی توافق‌نامه خود را با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند.به نقل از فارس، گفتنی است پرسپولیسی‌ها قصد داشتند سریع‌تر این قرارداد را با صادقیان امضا کنند تا قبل از اردوی ترکیه خیال‌شان از این بابت راحت باشد.البته صادقیان یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت اما در صورت خواسته خود می‌توانست از این تیم جدا شود ولی با حل مسایل مالی در جمع قرمزپوشان ماندنی شد.


۰ نظر ۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۴
omid baran

معرفی بسته­ های هوشمند GPRS

بسته­ های هوشمند اینترنت همراه اول (بسته­ های GPRS) امکان تمدید خودکار بسته ­های فعال شده را در صورت اتمام اعتبار بسته برای شما فراهم می­ کند. بدین معنی که چنانچه اعتبار بسته ­ی اینترنت همراه شما تمام شود بسته قبلی به صورت هوشمند و پس از اخذ تأییدیه از شما مجدداً برایتان فعال می شود.

این بسته­ ها جهت استفاده کاربران عادی (Home Sector) می­ باشد و کلیه مشترکین دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و دارای بدهی معوقه) و کلیه مشترکین اعتباری می­ توانند این بسته­ ها را خریداری نمایند.

 

قوانین کلی
  • .   برای استفاده از بسته­ های GPRS، ضروری است قبلاً سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) فعال شده باشد. همچنین استفاده از پیامک­ های چندرسانه­ای (MMS) در هر بسته منوط به ثبت نام این سرویس قبل از فعال نمودن بسته‌ها است. 
  •   فعالسازی این سرویسها 

·   پس از خرید بسته، در صورت قطع ارتباط تلفن همراه به علت بدهی یا موارد مشابه، امکان استفاده از سرویس GPRS از مشترک سلب خواهد شد. در صورتی که قبل پایان اعتبار بسته، خط مجددا وصل شود، می ­توانید از باقیمانده­ ی اعتبار بسته استفاده کنید. اما در صورتی که اعتبار بسته به پایان برسد، تمدید خودکار بسته لغو خواهد شد.

۱ نظر ۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۰
omid baran
۱ نظر ۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۹:۲۹
omid baran
۱ نظر ۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۶
omid baran

تنها بازنده بازی ایران، کسانی بودند که از روز اول باخته بودند. آن مجری تلویزیون که یواشکی می گفت مسی یک آقای گلی تو کارنامه اش کم داره. آنهایی که نوشته بودند بنام خدا مسی گل… بازی شروع نشده مسی گل و … تنها بازنده خودحقیرپنداران و خودکوچک شماران بودند. کسانی که از مدتها قبل باخته بودند.

۰ نظر ۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۱
omid baran
۱ نظر ۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۱۰
omid baran