وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود منیجر Internet Download Manager IDM را می توان قوی ترین ابزار جهت دانلود از اکثر پروتوکول های اینترنتی دانست. نسخه جدید نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager IDM در نسخه ۶٫۲۹ خود تغییرات اساسی را در پی داشته است. اضافه شدن قابلیت دانلود از سرورهای https، امکان ایجاد اتصالات VPN از طریق سرورهای پروکسی https با استفاده از فایل های proxy.pac، رفع مشکل دانلود از سرورهای https که از اعتبارسنجی Digest استفاده می کنند، پشتیبانی از فایرفاکس ۵۷ و ۵۸ و رفع باگ های اساسی را می توان چندی از این تغییرات مهم دانست. Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

دانلود

۰ نظر ۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۱
omid baran

هنوز پنجره ای هست برای آنچه ندیده ام.


در اوج قدرت انسان باش.

عوام از کسی که صدایش از همه بلندتر است پیروی می کنند.

کسی که نیازهایش کمتر باشد به خدا نزدیکتر است .

هر جا که فقر از حد خود بگذرد بدانید مایه افتخار شده است .

به درختان جنگل گفتند،شما با این عظمت چرا ازتکه آهنی به نام تبر میرنجید؟گفتند:رنجش ما از تبر نیست از دسته ی آن است که از جنس خود ماست .

سیاست هنر جمع آوری آراء از فقیران و جمع آوری مخارج تبلیغات از ثروتمندان است، با این وعده به هر طرف که آنها در مقابل دیگری محافظت خواهند شد .

۰ نظر ۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۲
omid baran

داره بارون میاد صداشم لبریز احساسه
هنوزم نم نم بارون صدای مارو میشناسه
توی تقویم ما دوتا بهار از قصه میسوزه
واسه ما اول پاییز هنوزم عید نوروزه
اهای بارون پاییزی کی گفته تو غم انگیزی
تو داری خاطراتم رو تو ذهن کوچه میریزی
اهای بارون پاییزی
اهای بارون پاییزی
اهای بارون پاییزی
اهای بارون پاییزی
اهای بارون پاییزی

۰ نظر ۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۰
omid baran