وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی  لینک سایت بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و... .
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل سونی2305باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی سونی 2305خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد.
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K550i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است! لینک سایت

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۸
omid baran


۱ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۶
omid baran

۰ نظر ۲۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۸
omid baran
توسط این برنامه سبک و بسیار مفید، سرعت بارگزاری صفحات وب را بهینه کرده و افزایش دهید. کار این نرم افزار شناسایی پرسرعت ترین DNS و تنظیم آن بر روی کارت شبکه شماست که بتوانید از حداکثر سرعت اینترنت خود بهره برداری کنید.

دانلود از سایت فرود خردمند
۰ نظر ۲۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۱
omid baran

وب پراکسی یک بد افزار است که بعد از اجرا حجم کاملی از سی پی یو را گرفته و متاسفانه توسط هیچ آنتی ویروسی شناخته نمیشود اما با روش درج شده در این پست شما این بد افزار را حذف خواهید کرد.

1. Task Manager ویندوز را باز کنید.(ctrl+shift+esc)

2. در تب Processes گزینه Show Processes from all users را انتخاب کنید.

3. در لیست گزینه های Webproxy.exe و WebClientService.exe را انتخاب و End Processes را انتخاب کنید.

4. در صورت فعال شدن دوباره به تب Services رفته WebClientService را پیدا کنید. بر روی آن راست کلیک کنید و گزینه Stop Service را انتخاب کنید و مرحله 4 را تکرار کنید.

5. در آخر فایل های Webproxy.exe و WebClientService.exe در پوشه C:\Windows\System32 و فایل Webproxy.exe در پوشه C:\Program Files\WebFreer را پاک کنید.

۰ نظر ۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۷
omid baran
۰ نظر ۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۳
omid baran

انسان اگر فقیر و گرسنه باشد بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد.

۱ نظر ۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۵
omid baran

بابونه به دلیل وجود آنتی‌بیوتیک و آنتی‌باکتریال در ماده مؤثره آن، بهترین گیاه برای درمان سرماخوردگی است.
به گزارش افکارنیوز، محمدباقر مینایی، متخصص طب سنتی گفت: بهترین گیاه برای درمان سرماخوردگی بابونه است به دلیل آن که ماده مؤثره این گیاه ترکیبی از آنتی‌باکتریال و آنتی‌بیوتیک محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مزایای دیگر بابونه افزود: گیاه بابونه بهترین دارویی است که ضدحساسیت به شمار می‌رود. همچنین خواص ضدآلرژی نیز در آن دیده می‌شود و گیاه بابونه برای انواع مزاج‌ها و در افراد مختلف تأثیرات نامطلوبی نمی‌گذارد.

۰ نظر ۲۵ آذر ۹۳ ، ۰۸:۳۲
omid baran
۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۴
omid baran


موارد مصرف
ایبوپروفن در تسکین درد و التهاب روماتیسمی، انواع آرتریت (شامل آرتریت جوانان) و دیگر اختلالات عضلانی - اسکلتی به کار می‏رود. همچنین در دردهای ملایم تا متوسط نظیر قاعدگی دردناک، دردهای بعداز عمل جراحی، تب و درد در کودکان مصرف می‏گردد
مکانیسم اثر
ایبوپروفن پس از مصرف خوراکی سریعاً جذب شده و حداکثر غلظت سرمی آن بعد از 2-1 ساعت ایجاد می‏گردد. 99 درصد دارو به پروتئین‏های پلاسما متصل گشته و در کبد متابولیزه می‏گردد. نیمه‏عمر آن 2-8/1 ساعت بوده و از راه ادرار دفع می‏شود
هشدارها
این دارو در موارد زیر باید با احتیاط فراوان مصرف شود: بیماری التهابی یا اولسراتیو قسمت فوقانی یا تحتانی مجرای گوارش (شامل بیماری Crohn، دیورتیکولیت، قرحه گوارشی، کولیت اولسراتیو)، هموفیلی یا سایر اختلالات خونی شامل اختلال عملکرد انعقادی یا پلاکت‏ها، عیب کار کلیه، استوماتیت و همچنین در بیماران سالخورده (به علت عوارض کبدی و کلیوی) و بیمارانی که احتمال بروز خونریزی و زخم گوارشی در آنها زیاد می‏باشد
موارد منع مصرف
این دارو در صورت سابقه وجود آلرژیک شدید از قبیل آنافیلاکسی یا آنژیوادم ناشی از آسپیرین یا سایر داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی یا پولیپ بینی همراه با اسپاسم به علت مصرف آسپیرین، نباید مصرف شود

۰ نظر ۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۰
omid baran
http://dl2.soft98.ir/driver/DriverPack.Solution.14.12.html
۰ نظر ۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۴
omid baran

دانلود جعبه ابزار مایکروسافت، برای فعال سازی تمام نسخه های ویندوز و آفیس

Microsoft Toolkit 2.5.2

 


این نرم افزار قادر به فعال سازی این نسخه ها است:

 

Windows 7, Windows 8, Windows 8.1

Office 2010, Office 2013

 

  نرم افزار Microsoft Toolkit از شیوه فعال سازی KMS برای رفع محدودیت های ویندوز و آفیس استفاده میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این فعال ساز را مشاهده کرده و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.



 

 

استفاده از نرم افزار Microsoft Toolkit برای فعال سازی ویندوز و آفیس بسیار ساده است. این نرم افزار میتواند فقط با چند کلیک ساده، عملیات فعال سازی را انجام دهد. سپس ویندوز یا آفیس شما دقیقا مثل یک نسخه با لایسنس قانونی عمل خواهد کرد.

  نسخه جدید جعبه ابزار مایکروسافت، برای فعال سازی تمام نسخه های ویندوز و آفیس، Microsoft Toolkit 2.5.2 را دانلود کنید:

دریافت از سایت فرود خردمند

۰ نظر ۲۱ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۷
omid baran
۱ نظر ۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۹
omid baran

روز نو :
در روابط زناشویی فاکتورهای روانی و جسمانی زیادی مطرح هستند که از آنها تحت عنوان «قاتلان میل جنسی» یاد می‌شود! این فاکتورها زن و مرد، پیر و جوان نمی‌شناسند و شاید در هر وضعیتی زندگی شما و همسرتان را تحت تاثیر قرار دهند. اگر احساس می‌کنید این اواخر خود یا همسرتان علاقه به روابط زناشویی را از دست داده اید و به دنبال راه‌حل می‌گردید، نکته‌های دکتر «وستایمر»، یکی از برترین مشاوران امورجنسی ایالات‌متحده را از دست ندهید.
 
احساساتتان را بروز دهید
نبود صمیمیت: رابطه زناشویی بدون صمیمیت عاطفی باعث کاهش میل جنسی می‌شود. اگر احساس می‌کنید رابطه جنسی‌تان خوب پیش نمی‌رود سعی کنید اوقات بیشتری را بدون فکر کردن به روابط جنسی با همسرتان بگذرانید و به هم نزدیک‌تر شوید. حرف بزنید، یکدیگر را در آغوش بگیرید و به هم آرامش بدهید. یاد بگیرید احساسات خود را خارج از رابطه جنسی بروز دهید. وقتی صمیمیت برقرار شود، میل جنسی نیز خود به خود بازمی‌گردد.
 
استرس ناتوان‌تان می‌کند
استرس: شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که زیر فشار استرس‌های شغلی یا درسی عملکرد بهتری پیدا می‌کنند اما باید بدانید که این موضوع در مورد روابط زناشویی هرگز صدق نمی‌کند! استرس‌های شغلی، مشکلات مالی، بیماری اعضای خانواده و دیگر عوامل استرس‌زا همگی می‌توانند میل جنسی را کاهش دهند. علاوه براین استرس باعث کاهش سروتونین می‌شود که خود منجر به انزال زودرس و کاهش مقدار اسپرم در مردان می‌‌شود. برای اینکه سطح استرس خود را تحت کنترل درآورید باید تکنیک‌های کنترل استرس مثل مدیتیشن، تنفس آگاهانه و … را بیاموزید یا با یک روانشناس مشورت کنید.


این غذاها را نخورید!
رژیم غذایی: رژیم غذایی نامناسب می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود. هرچه فرد خوراکی‌های مقوی‌تری مصرف کند، توانایی جنسی‌اش هم بیشتر می‌شود. مصرف بیش از حد چربی‌های اشباع شده نه‌تنها باعث افزایش کلسترول و رسوب آن در دیواره عروق قلب می‌شود بلکه باعث رسوب کلسترول در مویرگ‌های آلت جنسی شده و جریان خون در آلت را با مشکل روبه‌رو می‌سازد. در نتیجه فرد نمی‌تواند به محرک‌های جنسی به درستی پاسخ دهد. برای بهبود این حالت  بیشتر از غلات، میوه‌جات، سبزیجات، گردو و روغن زیتون استفاده کنید و مصرف شکر، غلات بدون سبوس و غذاهای آماده را کاهش دهید.
 

۰ نظر ۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۹
omid baran
فرآیند پیر شدن سلول ها ، اتفاقی است که هر انسانی را تحت تاثیر قرار می دهد ، اما می توان این فرآیند را به تاخیر انداخت .

 

مواد غذایی که حاوی آنتی اکسیدان هستند ، دارای این ویژگی منحصر به فرد میباشند . آنتی اکسیدان ها علیه رادیکال های آزاد هستند و در برابر روند پیری سلول ها مقاومت می کنند .

- نام گیاهانی که آنتی اکسیدان دارند :

چای ( از میان انواع نوشیدنی ها ، چای بخصوص نوع سبز آن بعلت داشتن مقادیرفراوانی از آنتی اکسیدانتهای ضد پیری توصیه می شود .)

جین سینگ

- نام مواد غذایی :
آلو خشک ، هلو ، کشمش ، مویز، توت ، تمشک ، توت فرنگی ، گیلاس ، کیوی ،گریپ فوروت ، سیر ، ( سیر حاوی آنتی اکسیدانتهای گوناگونی است که بر اساس تحقیقات انجام شده می تواند از سرطان، اختلالات مغزی ناشی از پیری و انسداد شریانها جلوگیری نماید.مصرف یک حبه سیر در روز بصورت خام یا پخته مقدار مورد نیاز این آنتی اکسیدانتها را به بدن می رساند. )گل کلم ، کلم بروکسل ،اسفناج ، کلم بروکلی ، فلفل قرمز ، پیاز

حداقل دو یا سه وعده در هفته ماهی بخورید. همه انواع ماهی ها مفیدند اماماهی های پرچربی مانند ماهی آزاد ، خال مخالی ، ساردین، شاه ماهی و تنحداکثر مقدار اسیدهای چرب امگا-۳ را دارا می باشند.

- ادویه ها :
زنجبیل، زردچوبه ، فلفل سیاه ، جوز هندی بعضی از افراد با شنیدن این نام های تنها رژیم غذایی روزانه خود را به این نوع تعذیه محدود می کنند ، اما شما باید بدانید این خوراکی ها به تنهاییاثر ندارند و در کنار سایر خوراکی ها و میوه ها هستند که جنبه ی اثر بخشی
دارند.
۰ نظر ۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۲
omid baran

آموزش فیلم سازی توسط نرم افزار Windows Movie Maker

 


بی تردید جلوه های ویژه بسیار قدرتمند فیلم های امروزی برای همه ما جذاب و مسحور کننده است. تولیدکنندگان میلیون ها دلار سرمایه گذاری می کنند تا در پوشش جلوه ها و انیمیشن های کامپیوتری، فیلم ها را به خاطراتی فراموش نشدنی و ماندگار در ذهن بینندگان تبدیل کنند. بسیاری از ما که به صورت تفریحی و آماتور فیلم می سازیم، قادر به صرف هزینه های میلیونی نیستیم. با این حال دوست داریم توانایی خود را در تولید و ارائه محصولی مناسب و با کیفیت نشان دهیم. ویندوز XP این نیاز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. این نرم افزار همراه ویندوز، یک ابزار توانمند و مناسب برای ایجاد، وارد کردن فیلم ها و عکس ها از دوربین، ویرایش و ذخیره فیلم ها و عکس های خانگی به شمار می رود. در این مقاله در سایت سرزمین دانلود قصد داریم تا به بررسی کامل این نرم افزار بپردازیم.

 


● انتقال فایل های ویدیویی و عکس:
اولین چیزی که قبل از آغاز عملیات ویرایش فیلم ها نیاز دارید، انتفال فیلم ها به کامپیوترتان است.

می خواهیم فیلم هایمان را با استفاده از عکس ها و ویدیوهای کوتاهی که قبلا تهیه کرده ایم، ایجاد کنیم.

به این منظور از دوربین دیجیتالی 7.2 مگاپیکسلی Casio Exilim EX Z750 استفاده کردیم که می تواند ویدیو و صدا را نیز ضبط کند. عکس هایمان را نیز با فرمت تصویری Joint Photographic Experts Group) JPEG) به کامپیوتر انتقال دادیم و صدا را نیز با فرمت Audio Video Interleaved) AVI ) که برای استفاده و کار در نرم افزار MovieMaker بسیار آسان و بی دردسر است، در کامپیوتر ذخیره نمودیم.

قدم بعدی، وارد کردن فایل ها به MovieMaker است. در MovieMaker یک سند جدید باز کنید و روی پیوند Import Video که در قسمت Capture Video واقع در سمت چپ صفحه مانیتور شما قرار گرفته است، کلیک کنید. پس از کلیک Import Video با استفاده از منوی پایین افتادنی Look In واقع در بالای کادر محاوره ای Import File به محل ذخیره فایل مورد نظر بروید. هنگامی که فایل را یافتید، با کلیک آن را انتخاب کنید. در پایین و سمت چپ کادر محاوره ای، بخش Import Options حاوی گزینه Create Clips For Video Files همراه با یک مربع تیک خورده، وجود دارد.

با انتخاب این گزینه هنگام وارد کردن فایل ویدیو، MovieMaker آن را برای اضافه کردن افکت ها و جلوه های تصویری به چند بخش کوچک تر تکه تکه خواهد کرد. اگر می خواهید خودتان ویدیو را برش دهید، هنگام وارد کردن آن، گزینهCreate Clips For Video Files را از حالت انتخاب خارج کنید.

 


● ویرایش فیلم:
ممکن است به توانایی ها و امکانات یک برنامه ویرایشگر رایگان که همراه با سیستم عاملی همچون ویندوز ارائه شده باشد، خوش بین و مطمئن نباشید، ولی MovieMaker یک ابزار ویرایشگر قوی، قابل اطمینان و با قابلیت استفاده و کاربرد بسیار آسان است.

پس از این که فیلمتان را به MovieMaker وارد کردید، آن را در مدیاپلیر موجود در سمت راستِ صفحه نمایش تماشا کنید. هنگام نمایش فیلم در مدیاپلیر، نقاطی را که می خواهید فیلم از آن جا برش بخورد و دو تکه شود، انتخاب کنید. با کلیک دکمه Split Clip فیلم از آن نقطه برش می خورد و تکه بریده شده در قالب یک کلیپ جدید ایجاد می شود. این کلید در قسمت پایین و سمت راست مدیاپلیر قرار دارد.

وقتی فیلم را در قالب کلیپ های جداگانه تفکیک کردید، گام بعدی، اضافه کردن افکت و جلوه های تصویری است. توجه کنید که در پایین صفحه، ردیفی از جعبه های خالی تعبیه شده است. این قسمت Storyboard نام دارد.

با کلیک کلیپ های مجتمع در قسمت میانی بالای صفحه و کشیدن آن ها به سمت جعبه های موجود در Storyboard ، تکه فیلم ها را به داخل جعبه های مورد نظر هدایت کنید. وقتی کلیپ ها را در جاهای صحیح منظم کردید، می توانید افزودن افکت های تصویری را آغاز کنید.

دو الگوی اصلی برای ویرایش وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید: Video Effects و Video Transitions.

Video Effects اصلاحاتی مانند افزایش یا کاهش روشنایی و نور، تغییر رنگ یک کلیپ یا افزایش و کاهش سرعت نمایش فیلم را شامل می شود. روی پیوند View Video Effects کلیک کنید تا ببینید MovieMaker در این بخش چه نمونه ها و امکاناتی را ارائه داده است.

اگر خواستید یک تکه کلیپ دیگر را به قسمتی از فیلمتان بچسبانید، کافی است با کلیک و کشیدن کلیپ جدید به محل مناسب، آن را در جای مورد نظر قرار دهید.

به طور مشابه، می توانید جلوه های بصری Video Transitions را در میان دو کلیپ از فیلم قرار دهید. این ها تکنیک ها و جلوه های بصری جالبی برای پایان یک صحنه و آغاز صحنه بعدی هستند که توجه بینندگان را به خوبی جلب می کنند.

کار با Video Transitions شبیه Video Effects است. تنها به جای کشیدن یک Video Transition روی یک کلیپ، باید آن را روی مربع های کوچک میان دو کلیپ در Storyboard بکشید و قرار دهید. با کلیک روی Effect ها و Transitionها تمام آن ها را دوباره اجرا و بازبینی کنید و سپس روی دکمه Play در مدیاپلیر کلیک کنید.

 


● افزودن موسیقی متن به فیلم:
یک موسیقی متن مناسب می تواند به جذابیت هر فیلم بزرگ یا حتی فیلم های بسیار کوچکی که از چینش تعدادی تصویر در کنار هم درست شده اند (Slideshow) کمک کند. MovieMaker به آسانی امکان وارد کردن یک فایل صوتی کامل و مناسب برای فیلمتان را مهیا کرده است.

وارد کردن فایل صوتی (Import) به طور کلی شبیه وارد کردن فایل های ویدیویی است. کار را با کلیک روی پیوندImport Audio or Music در قسمت Capture Video از ستون Movie Tasks آغاز کنید. سپس از منوی پایین افتادنیِ Look In برای انتخاب موسیقی مورد نظر استفاده کنید.

پس از یافتن موسیقی آن را انتخاب نمایید و به MovieMaker وارد کنید. این فایل موسیقی به انتهای فهرست مجموعه فایل های پروژه اضافه خواهد شد.

روی دکمه Show Timeline کلیک کنید. می توانید از این نما برای دیدن زمان کلی اجرای پروژه و کنترل هماهنگی صدا و تصویر استفاده کنید.

اگر می خواهید فایل موسیقی ای که به MovieMaker وارد کرده اید را به فیلم اضافه کنید، کافی است روی فایل موسیقی از میان فایل های پروژه کلیک کنید و آن را به قسمت مربوط به صدا در نوار Timeline بکشید. می توانید اندازه زمانی فایل صوتی را نیز با کلیک در قسمت Timeline و کشیدن یک لبه موسیقی برای تناسب و هماهنگی با فیلم تنظیم کنید.

 


● ذخیره فیلم:
می خواهید مانند هر فایل دیگری فیلمتان را ذخیره کنید. برای انجام دادن این کار، در ستون Movie Tasks واقع در سمت چپ صفحه بخش Finish Movie را بیابید.

MovieMaker چند گزینه مختلف برای ذخیره در اختیار شما قرار می دهد، مانند ذخیره فیلم در کامپیوتر یا روی CD، امکان فرستادن فیلم به یک دوربین ویدیویی دیجیتال، انتشار در وب یا ارسال به ایمیل در قالب یک فایل ضمیمه.

با کلیک روی پیوند Save to My Computer، گزینه ذخیره روی کامپیوتر را انتخاب کنید.

ویزارد Save Movie باز خواهد شد. در اولین جعبه متنی، نامی را برای فیلم وارد کنید. در قسمت دوم محل ذخیره فیلم را انتخاب کنید. پس از انتخاب نام و محل ذخیره سازی با کلیک روی Next به قسمت انتخاب کیفیت مورد نیاز برای ذخیره فیلم می روید. با انتخاب مقدار پیش فرض Windows MovieMake فیلم را با بهترین کیفیت ممکن ذخیره می کند.

اگر نگران کمبود فضای روی دیسک سخت برای ذخیره با بهترین کیفیت هستید، می توانید از گزینه های ذخیره سازی دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید فیلم را برای پخش روی موبایل ذخیره کنید.

بعد از انتخاب متد ذخیره سازی، روی Next کلیک کنید. MovieMaker فیلم را به فرمت WMV تبدیل و در مکان مشخص شده ذخیره می کند.

حتی پس از پایان کامل کار و ذخیره فیلم، این احتمال وجود دارد که فکر و ایده خوبی برای افزودن به فیلم به ذهنتان خطور کند. بنابراین حتما قبل از بستن پروژه، حتما یک نسخه از آن را با پسوند MSWMM در مکانی از کامپیوترتان ذخیره کنید. این کار کاملا شبیه ذخیره پروژه های Word یا Excel است. با انتخاب گزینه Save Project از منوی File، می توانید نسخه MSWMM پروژه را ذخیره کنید.

سپس نام و محلی برای ذخیره انتخاب کنید و روی Save کلیک نمایید. هر گاه خواستید ویدیو یا موسیقی جدیدی به این فیلم اضافه کنید، کافی است فایل MSWMM را باز کنید و ویدیوها، موسیقی ها یا جلوه های تصویری جدید را اضافه کنید.

 


● نتیجه گیری:
Windows MovieMaker یک راه مناسب برای انتقال فیلم های خانگی به کامپیوتر و افزودن جلوه های تصویری و ویرایش فیلم ها است. در این نرم افزار فایل های صوتی و تصویری به آسانی به محیط کاری نرم افزار وارد می شوند و نرم افزار جلوه های بصری فراوان و متنوعی را برای افزودن به فیلم و جلب توجه بیشتر مخاطبان در اختیار کاربر قرار می دهد.

اگر در جست وجوی یک برنامه ویرایشگر با کاربرد آسان برای زیباتر کردن ویدیوهای خانگی خود هستید، روی Windows Movie Maker به عنوان یک گزینه خوب حساب کنید.

۰ نظر ۱۷ آذر ۹۳ ، ۰۸:۰۰
omid baran

در نسخه ۲۰۰۷ و بالاتر مانند ورد ۲۰۱۰ به خاطر تغییرات ظاهری و منوها شما باید راهی دیگر را برای تایپ فارسی اعداد در پیش بگیرید. برای این مسئله در ابتدا شما برروی File کلیک می کنید (در نسخه ۲۰۰۷ آرم MS) سپس بر روی  Word Options کنید.

نرم افزار word 2007, فارسی کردن ورد

بعد از انتخاب گزینه Word Options ، پنجره Word Options باز می شود، در این پنجره قسمت Advanced را انتخاب می کنید و سپس قسمت Show Document Content را پیدا می کنید. در این قسمت شما به دنبال عبارت Numeral بگردید، پس از پیدا کردن این عبارت مقدار آن را به Contex تغییر بدهید.

۰ نظر ۱۶ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۷
omid baran


اگر با سرد شدن هوا خیلی زود به سرفه افتاده‌اید و این سرفه‌ها اذیت‌تان می‌کند، دو پیشنهاد ساده و طبیعی برایتان داریم. نیازی نیست خیلی زود خودتان را به آنتی‌بیوتیک، شربت و داروهای شیمیایی بسپارید.
دو شربت خانگی برای سرفه‌های خشک
به گزارش افکارنیوز، از همان شروع سرفه دو داروی طبیعی زیر را تهیه و سرفه‌ها را تسکین دهید.

پیاز و عسل

پیاز و عسل برای درمان طبیعی سرفه بسیار موثرند. آماده کردن این دارو هم کار سختی نیست. البته توجه داشته باشید اگر سرفه‌هایتان زیاد بود و با روش‌های طبیعی بهبودی در آن حاصل نشد بدون درنگ به پزشک مراجعه کنید. پوست پیاز را بکنید و آن را ورقه ورقه کنید و داخل پیاله‌ای قرار دهید. سپس ۲ تا ۳ قاشق چای‌خوری عسل در آن بریزید و بگذارید حدود دو ساعت بماند. خواهید دید شربتی از همین پیاز و عسل به دست می‌آید که یک شربت طبیعی و درمان‌ کننده سرفه است.

تا زمانی که سرفه‌هایتان کاملاً رفع بشود این شربت را تهیه و چند بار در روز میل کنید. البته باز هم تاکید می‌کنیم اگر تب یا سرفه‌های شدیدی داشتید حتماً به پزشک مراجعه کنید. با این حال این شربت خانگی کمک زیادی به بهبودیتان خواهد کرد.

شکلات سیاه

یک خبر خوشحال کننده و شاید هم کمی عجیب این است که مصرف کم شکلات سیاه تأثیر خوبی در درمان سرفه دارد. حتماً برای شما هم پیش آمده که سرماخوردگی‌تان درمان شده اما همچنان سرفه‌های کوتاه و خشک دست از سرتان بر نمی‌دارند. در این صورت می‌توانید از شکلات سیاه کمک بگیرید. شکلات یا بهتر است بگوییم کاکائو حاوی ترکیبات ضد سرفه است. باید بدانید این ترکیبات به میزان ۳۳ درصد موثرتر از شربت‌های تهیه شده از کدئین هستند.

به عقیده محققان انگلیسی تئوبرومین موجود در کاکائو باعث توقف فعالیتِ عصبی می‌شود که مسئول سرفه است. برای استفاده از این خاصیت شکلات حتماً شکلات سیاه با درصد بالای کاکائو انتخاب کنید. چون حاوی تئوبرومین بیشتری است. در آخر بدانید که شکلات سیاه عوارض جانبی داروها و شربت‌های ضد سرفه را ندارد. یعنی مثلاً باعث خواب آلودگی شما نمی‌شود و از طرف دیگر همین که آدم دوا نمی‌خورد کلی خوش به حالش می‌شود.
۰ نظر ۱۶ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۷
omid baran

گوشی رو بدون سیم کارت توحالت تماس اظطراری کد *#*#7378423#*#* رو وارد میکنیم تاگزینه های servis infoo . servis setting. servis texts. customization setting . وشما گزینه reset customization setting را انتخاب میکنید تا فون شما ریست شود

۰ نظر ۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۸
omid baran

کارشناسان علم روبوتیک سرانجام شبیه‌ترین روبات‌ها به انسان‌ها را در کشور ژاپن ساخته و رونمایی کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان ژاپنی نسل جدیدی از روبات‌های انسان‌نما با شباهت غیرقابل باور به انسان‌ها را به تازگی طراحی کرده‌اند.
 
گفتنی است این روبات‌ها که در نمایشگاه موزه توکیو به نمایش درآمده‌اند، دارای پوستی از جنس سیلیکون هستند که به چهره آن‌ها قابلیت انعطاف منحصر به فردی بخشیده است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان سازنده این روبات‌ها امیدوار هستند در طول 10 سال آینده با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی بتوانند روبات‌هایی بسیار هوشمند که قابلیت تحمل و همراهی با انسان‌ها و قبول مسئولیت را داشته باشند، ساخته و روانه بازارهای جهانی کنند.
 
از جمله قابلیت‌های روبات‌های سیلیکونی ساخت متخصصین ژاپنی تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی، سیستم تشخیص صوت و صدای هوشمند و همین طور دوربین‌های بسیار دقیق حتی به صورت مخفی پشت موهای سر روبات است که به او قابلیت سرعت عمل بالایی در انواع واکنش‌ها و برخوردها را می‌دهد

۰ نظر ۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۸
omid baran