وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

در این روش ما میتونیم هندزفری بلوتوث رو به کامپیوتر متصل کرده و از اون به عنوان هدست استفاده کنیم.

که من این کار رو با هندزفری مدل سامسونگ انجام دادم


اول همه شما باید این امکانات رو فراهم کنید

1 - Bluetooth Dongle V2 یعنی همون قطعه بلوتوث البته از نوع ورژن 2 که نسبت ورژن 1 دارای قابلیت های اضافی مثل انتقال داده ها با 3 برابر سرعت بیشتر و امکان استفاده از قابلیت VOICE هست (این قطعه باید حتما ورژن 2 باشد چون ورژن 1 قابلیت ویس ندارد ترجیحا از مدلی که آنتن هم داشته باشه استفاده کنید در ضمن گول مدلهای ارزان تر رو نخورید)

2 - نرم افزار بلوسویل (Bluesoleil) ورژن 3.5 به بالا ترجیحا 5.0.5.178دانلود نرم افزار کلیک کنید.

پی نوشت:

بعد از دانلود و اکسترانت کردن فایل وارد پوشه نرم افزار شده و آن را نصب کنید ((اگر با این آموزش پیش میروید محل نصب را تغیر ندهید))

بعد از اتمام نصب برنامه از شما میخواهد که کامپیوتر را ری استارت کنید حتما گزینه no را انتخاب کنید و مانع از ری استارت شدن شوید سپس وارد

درایو c پوشه program file و سپس پوشه IVT Corporation وسپس پوشه BlueSoleil شوید و محتوی پوشه patch را کپی کنید سپس فایل patch را اجرا کنید ودر اخر روی ایکن برنامه در محل نصب کلیک کرده و ٖآن را باز کنید حالا بلوتوث هدست خود را روشن کرده و در کامپیوتر پیدایش کنید و روی گزینه ی pair کلیک کنید اگر رمزی خواست رمز تمام هدست ها 0000 است بعد از زدن ok هدست به کامپیوتر وصل شده است و می توانید از آن استفاده کنید ۰ در آخر اگر کیفیت صدا خوب نیست blousoleil

را باز کنید روی هدست خود دبل کلیک کنید در پنجره باز شده روی قسمت مربوط به میکروفن هدست کلیک راست کنید و گزینه mout on را انتخاب کنید .

این نرم افزار امکانات متنوع دیگری هم دارد که بسیار کاربردی خواهد بود .

آموزش : اول از همه نرم افزار بلوسویل رو نصب می کنید بعد همون طور که در عکسها هم مشاهده می کنید برنامه رو با حالت Clasic View اجرا کنید
و هندز فری رو خاموش کرده و دوباره دکمه power اون رو 5 تا 8 ثانیه نگه دارید تا چراغ اون هم به رنگ قرمز و هم سبز چشمک بزند در این حالت هندزفری قابل پیدا شدن برای کامپیوتر هست

سریعا به کامپیوتر برگشته و در برنامه بلوسویل بر روی دایره نارنجی رنگ وسط کلیک نموده تا عمل سرچ انجام بگیرد و وقتی هندزفری پیدا شد باید اون رو Pair کنید برای این کار کدی از شما خواسته می شه که 4 تا صفر رو وارد کنید

بعد که عمل Pair شدن انجام گرفت بر روی شکلک هندزفری در قسمت قطعات پیدا دو بار کلیک کرده تا سرویسهای هندزفری نمایان بشه
بعد از کار طبق شکل بر روی هندزفری در قسمت سرویسها راست کلیک نموده و کانکت رو میزنیم اگر هندزفری رو در اون زمان در گوشتان داشته باشید متوجه میشید که یک بوق کوتاهی مبنی بر اتصال می زند

و همزمان بر روی سیستم در همان زمان پیغامی مبنی بر نصب و اجرا و فعال شدن درایور مربوط به هدست نرم افزار بلوسویل به نمایش در می آید که این عمل با اتصال و قطع ارتباط به صورت خودکار و اتوماتیک وار بر روی کامپیوتر صورت می گیره که در نرم افزار ها ی مختلف و مسنجر ها هم به صورت اتوماتیک کانال صدا تغییر میکنه (در شکل نمایش داده شده)
هر چه قدر میزان قدرت سیگنال و اتصالتان همان طور که در شکل مشخص هست بیشتر باشد کیفیت میکروفون و صدایی که شما می شنوید هم بیشتر هست
این آموزش بیشتر مورد استفاده کسانی هست که از لپ تاپ بیشتر استفاده می کنند من توصیه می کنم که از قطعه بلوتوثی دارای آنتن جدا (یعنی آنتن افزایشی با سیم رابط) هست که در بازار هم هست استفاده کنید البته برای لپ تاپ مدلهای بسیار کوچکی که اندازه کمتر از یک بند انگشت اشاره دارند هم هست (این رو هم نباید نادیده گرفت که اکثر لپ تاپ های روز دنیا بلوتوث داخلی دارند) اما اگر نداشتند می تونن از این مدل که گفتم استفاده کنند چون به طور معمول فاصله شخصی که از لپ تاپ استفاده می کنه با لپ تاپ کم هست

نکته : چون کلا بلوتوثها در کارشون دچار مشکل هستند مخصوصا در Pc اگر بعد از مدتی ارورها و عدم کارکرد دیدی فقط کافیه قطعه بلوتوث رو از کامپیوتر جدا کنید و کامپیوتر رو یک بار ریستارت کنید و دوباره قطعه رو وصل کنید.


۹۴/۰۱/۰۳

نظرات  (۴۴)

با سلام من هدست را به کامپیوتر متصل میکنم ولی کیفیت صداش خیلی پایین هست من کنار دانگل هم بودم صداش هیچ فرقی نمیکرد
ba salam 
mohandes damet garm.

پاسخ:
مرسی
سلام
مرسی.جواب داد.
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۷ محمد سلیم براهوئی
مثلا مهند س وای به حالت که شکایتت رفت به فتا ... تروجان میدی دست مردم ...سرور میسازی و هک میکنی نه ؟
پاسخ:
میشه بیشتر توضیح بدین -کدوم تروجان؟؟!!!!
دستت درد نکنه حل شد.
پاسخ:
خواهش دوست گرامی
سلام , من این روش رو امتحان کردم و کامپیوترم به هدفون وصل میشه و حتی بوق وصل شدنش هم میشنوم وقتی اهنگ میزارم هیچ صداییی پخش نمیشه 
میشه راهنماییم کنید که چی کار باید بکنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
با استفاده از دکمه هدفون صدا را باز کنید.
سلام من همه کارها رو انجام دادم ولی وقتی فیلم می زارم صدایی پخش نمی شه! لطفا کمک کنید 
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۳ شهرام ربیعی
 خیلی عالی بود و کمک کرد بسیار بسیار ممنون
پاسخ:
خوشحالم که موفق شدین
سلام من نصب کردم  صداهم تونستم بشنوم ولی دوتاایراد داره یکیش   خیلی  زود و تند تند قطع میشه باید  وصلش  کرد دوباره و دیگه این که صدای مایک واسه صحبت کردن خیلی بده  ایا روشی هستکه اینارو درست کرد؟ ممنونم ازتون .
جناب,نرم افزار دیگه ای وجود نداره ؟ چون این نرم افزار محدود هست و بعد انتقال 5 مگابایت داده , قطع میشه
جواب داد اما کیفیتش پایینه یه هدفون بلوتوث داره سایت حافظه پارسیان دو تا هدفون بلوتوث باکیفیت با یک ترنسمیتر بلوتوث که هر دو همزمان به گوشی وصل میشه و هر دو تا هدفونش با هم همرمان کار میکنه هر هدفون بلوتوث دیگه ای که به دانگلش نزذیک میکنید هم باهاش ست میشه خیلی خوبه http://hafezehparsian.ir/%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-Ditmo-1008-headphone-bluetooth-for-tv
سلام اقا من هدفن رو وصل میکنم صدا هم پخش میه اما بعضی از قسمت ها مثل تیم اسپیک وصل نمیشه وبعدش میکروفنش هم کار نمیکنه نمیدونم چی کارش کنم این هم بگم بعضی موقع ها میکرفنش کار میکنه اما یا خیلی صدا بد میره یا بعد از چند مدت قطع میشه کمک کنید ممنون میشم
 
سلام
من HP HS-B800 دارم بلوتوثش پیدا نمیشه، چطور روشن کنم؟
سلام من یه هدست gold ps4 دارم و با کنسولم خیلی راحت و بدون مشکل وصل میشم اما وقتی با کابل otg وصل میکنم دانگل رو به گوشیم صدا فقط از یه طرف هدست میاد و با گوشی دوستم که امتحان کردم خیلی راحت و بی مشکل پخش میکرد. ممنون میشم کمک کنید گوشیم هم xperia x و کاملا جدیده و مال سال 2016 ه و 
سلام..یه راهنمایی میخواستم.من هدفون بلوتوثی هیوندا دارم.شارژش تموم شد و زدمش به شارژ اما روشن نمیشه دیگه.. چکارکنم):

سلام

هدست من با بلوث وصل میشه ولی رمز میخاد چجوری وصل کنم ممنون

سلام

آیا با هنذفری موبایل میشه در لپ تاپ میشه بعنوان هدست استفاده کرد؟

slm man bara pair kardan headset codo mizanam val;i nmishe
lotfan komak konin
slm man conecto k mizanam seda payame miad k vasl shode vali baz on sedayi nmiad dg

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستان تو این ساخت زیر پچ سالمشو گزاشته وقتی انجام میدی دیگه قطع نمیشه برید استفاده کنید
********************************************************************************************************************************************************************************************************************************
پاسخ:
بررسی شد لینک ما را گذاشته
سلام و آرزوی موفقیت روز افزون براتون دارم
دمتون گرم

صدا خیلی بی کیفیت و کنده
سلام من یک هدفن نیا دارم می خواستم ببینم بااین کار وصل میشه
سلام من یک هدفن نیا دارم می خواستم ببینم بااین کار وصل میشه
انجام پروژه های دانشجویی
www.novinghalam.com
سلام
میشه هندز فری موبایل مدل رومان R539  را با باوتوث معمولی به کامپیوتر نصب کرد؟
لطفا راهنمایی کنید.
ممنون
چرا بین کار قطع میشه مشکلش چیه 
سلام
من اشتباهی گزینه ریمو بلوتوث رو از taksbar زدم
چکار کنم دوباره برگرده سر جاش ؟
پاسخ:
سلام
از طریق کنترل پنل مجددا فعال کنید
آقا دمت گرم خیلی خوب بود
بسیار عالی بود .جواب داد

BlueSoleil 

دمت گرمممممممم جواب داد
سلام پوشه پچ نیس
میشه بهم کمک کنین
با تشکر از شما بابت این سایت"اما اگه هم بفرمایید:کسانی که شغلشون صبح تا شب هستش و یا خانمهایی که بچه دارن چطوری این روش رو انجام بدن"ممنون میشیم"چون با طوماری که شما سفارش دادید ابتدا باید یه لیست از نوع و مدل و رنگ بلوتوث و شماره سریال هدفون و نوع ورژن برنامه تهیه کنیم و چند روز رو به پیدا کردن این مدلهای ترجیحی!!!اختصاص بدیم"....برادر من تمامی بلوتوث هایی نسل جدید "توانایی این کار رو دارن"و نیازی به مدل و ورژن که شبیه  بازاریابی برای شرکت سامسونگه" نیست"شما میتونین یه بلوتوثgabra ساده بخرین و باهاش به کامپیوتر کانکت شین.بهمین سادگی و بهمین خوشمزگی
سلام داداش دستت درد نکنه 100 تا سایت رفتم هیچکدوم نتونستن مشکلمو حل کنن دمت گرم
پاسخ:
سلام خوشحالم که مشکلت حل شده
داداش خدایی بگو من چکار کنم هر کاری میکنم ترن آن بزنم روشن نمیشه بلوتوث کامپیوتر چکارش کنم؟وقتی میزنم ارورر میده
سلام وقتی بلوتوث رو روشن میکنم میزنه blutus harsware is not found
چیکار باید بکنم
سلام. دست گلتون درد نکنه. کار کرد
موفق باشید
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۰:۰۶ محسن نوروزی
عالی دمتون گرم
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۴ خرید دستبند دست ساز
سایتتون عالیه

مشکل من حل شد، بسیار ممنون از راهنماییتون

سلام ممنون برا من کار کرد دستتون درد نکنه

آقا دمت گرم خیلی خوب بود

سلام
مرسی.جواب داد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">