وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

بی من

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ق.ظ

من از تو دل نمیبرم اگر چه از تو دلخورم
اگر چه گفته ای تو را به خاطرات بسپرم

...هنوز هم خیال کن کنار تو نشسته ام
منی که در جوانی ام بخاطرت شکسته ام

تو در سراب آینه شبانه خنده میکنی
من شکست داده را خودت برنده میکنی

نیامدی و سالها نظر به جاده دوختم
بیا ببین که بی تو من چه عاشقانه سوختم

رفیق روز های خوب رفیق خوبه روزها
همیشه ماندگار من همیشه در هنوزها

صدا بزن مرا شبی به غربتی که ساختی
به لحظه ای که عشق را بدون من شناختی

۹۲/۱۲/۲۳

نظرات  (۳)

وقت سحر است خیز ای مایه ی ناز
اندک اندک باده خور و چنگ نواز
سلام آقای خردمند
وقتتون بخیر
وبلاگ خیلی قشنگی دارید مطالبتون خیلی قشنگ و زیبا ست
براتون آرزوی موفقیت دارم.
میخواستم بگم که من دوست داریم با شما تبادل لینک کنم
اگر مایل هستید 
ما رو با اسم
سقوط آزاد هیوا
لینک کنید و به ما خبر بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم.
منتظر جوابتون هستم.
موفق باشید
در پناه خدا
خیلی زیبا بود............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">