وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

وبلاگ اطلاع رسانی صبا

آموزش - تعمیر و راه اندازی تمامی سیستم های کامپیوتری

دانلود درایور

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ب.ظ


دانلود درایورهای ویندوز

Sidebar Hr

 

۹۲/۱۱/۲۸

نظرات  (۴)

سلام
من ویندوز مدرسه رو عوض کردم ولی یادم نبود درایور پرینترشو نداریم هرچقد توی نت سرچ کردم چیزی پیدا نکردم توی مغازه ها هم نداشتن
می خواستم ببینم شما می تونید پیدا کنید
درایور پرینتر canon f151300
پاسخ:
سلام
باشه کمکتون میکنم.
اگه پیدا کردید ممنون می شم اطلاع بدید

ویندوز 7

سلام

ممنون

درایور پیدا نشد نه؟ فک کنم باید قید این پرینترُ بزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">